Bookish Scenarios || Book Tag

  Hello, there. Pentru că vremea de afară mă liniștește și îmi dă o stare de bine, țin să-i mulțumesc lui Andrei de la Nasu-n carte și să încep acest tag. Menționez că îmi vor da dureri mari de cap aceste întrebări.

mood

1. TREBUIE SĂ SCAPI DE TOATE CĂRȚILE TALE SI POȚI SĂ PĂSTREZI UNA DIN FIECARE GEN – CONTEMPORAN, FANTEZIST, NON-FICTION ȘI UN ALT GEN LA ALEGEREA TA. CE CĂRȚI PĂSTREZI?

     În primul rând cine îmi spune să scap de toate cărțile mele! ALO! Ce, voi n-aveți suflet? Pentru: 

⇒romanul contemporan –  „Zece Respirații Scurte”  de K.A.Tuker;

⇒roman fantezist – Aș spune seria Lux dar cum sunt 5 cărți, voi spune „Întoarcerea” de Jennifer Armentrout. Hi, hi, celelalte volume le capăt eu. 

⇒roman non-fiction – Nu cred că am citit așa ceva vreodată, așa că, voi spune pas.

     Un gen la alegerea mea… să spunem psihologie? Poate „Viața pe un peron” de Octavian Paler.

2. EȘTI LA LIBRĂRIE ȘI AUZI UN ADOLESCENT SPUNÂNDU-I MAMEI LUI CĂ NU ÎI PLACE SĂ CITEASCĂ, DAR MAMA LUI INSISTĂ SĂ ALEAGĂ CEVA. MERGI ȘI RECOMANZI O CARTE CARE CREZI CĂ ESTE MINUNATĂ PENTRU PERSOANELE CARE NU CITESC. CE CARTE ESTE?

       Cu siguranță Vocea lui Archer. Asta ca să nu spun din nou Zece Respirații Scurte. Îndiferent dacă ești un mega fan al genului romance sau nu, cu siguranță ești un fan al vieții, corect? Din cărțile acestea ai ceva de învățat așa că tu, tinere, mai lasă calculatorul ală și fă ceva! 

       În același timp recomand și „Cel-ce-simte” în mare parte pentru băieții adolescenți.

3. TE SIMȚI DĂRÂMAT ȘI AI NEVOIE SĂ ÎȚI REVII. CE CARTE CITEȘTI PENTRU A TE PUNE ÎNTR-O STARE BUNĂ?

       Cred că aș reciti „Întoarcerea” de Jennifer Armentrout. O mulțime de situații amuzante, care m-au binedispus și mi-au deschis apetitul la pagini. Curând recenzie!

4. TE DUCI ÎNAPOI ÎN TIMP PENTRU O ZI ÎN COPILĂRIE. CE CARTE TE-AR FI PRINS CEL MAI PROBABIL?

       Cred că aș fi început cu basme. „Povestea lui Harap-Alb” m-ar fi făcut cu siguranță să îl caut mai apoi pe Petre Ispirescu și de aici toată povestea. Aș fi continuat cu Cireșarii, and there we are. 

Imagini pentru raining book gif

5. PRIETENUL TĂU TE SURPRINDE CU O CĂLĂTORIE DE 4 ZILE ȘI AI 1 ORĂ DE AMBALAT. CE CARTE ADUCI PENTRU A CITI PE DRUM?

       Cu siguranțăăă o carte pe care am primit-o de la el și nu am apucat să o citesc. Ca să fac impresie bună, știți voi? Glumesc. Aș alege probabil ceva scurt și relaxant pentru momentele în care nu vom asculta muzică, nu ne vom prosti sau nu vom face ceva concret. Bănuiesc că în această călătorie nu vom merge cu mașina 24×4 ore, nu? Așadar, poate Ugly Love de Colleen Hoover.

6. CASA TA A FOST JEFUITĂ. NU-ȚI FACE GRIJI! TOATĂ LUMEA ESTE ÎN SIGURANȚĂ, DAR RAFTUL TĂU A FOST PERCHEZIȚIONAT. CARE ESTE CARTEA CARE ÎNTR-ADEVĂR SPERI CĂ ESTE ÎN SIGURANȚĂ?

       Mi-e imposibil să aleg. Probabil mă voi ruga la ceruri să se ferească de Jennifer Armentrout, autoarea mea preferată.

7. PRIETENUL TĂU ÎMPRUMUTĂ O CARTE ȘI O ÎNTOARCE ÎN STARE GROAZNICĂ.

A) PRETINZI CĂ NU AI OBSERVAT;

B) CERI SĂ O PLĂTEASCĂ;

C) ÎI FACI IN MOD SECRET ACELAȘI LUCRU UNUI OBIECT DE-AL SĂU.

D.) Vorbesc cu tati, îi cer o percheziție, merg la casa prietenului, caut obiectul de tortură, iau amprentele. Dacă se va demonstra că nu natura a participat la distrugerea capodoperei și frângerea inimii mele, voi cere o noapte la răcoare pentru individ și îmi voi ruga tatăl să-l păzească bine. 

       Glumesc. Voi cere probabil înlocuirea acesteia, nu banii. Sau poate nu am glumit. 


 

     Cam atât și cu tag-ul acesta, nominalizez în continuare pe Dweenie de la The Fictional Universe  , pe Delia de la Multe cărți și altele (Bookaholic), Ana de la Diversity factor, Tigruț de la Pierduți din literatură și Iuliana de la Glasul Literaturii,

Cam atât astăzi, take care!♥ioana

2 gânduri despre “Bookish Scenarios || Book Tag

Lasă un gând bun :3