THIS OR THAT – book tag

     Ziua bună și bine v-am regăsit!

 ⇒    Am fost nominaliză de către Dweenie de la The Fictional Universe să realizez acest tag.

 ⇒    Tag-ul a fost creat de Ayunda de la Tea and Paperbacks

 1. Preferi cititul în pat sau în alt loc?

tumblr_og8ev8yvj91vxy5uao1_500

         Cred că să citesți în pat e cel mai relaxant. Chiar și științific pe lângă faptul că o carte te cultivă, stând pe pat, corpul tău e chiar ma fericit decât tine. La început citeam și eu unde apucam însă de ceva vreme nu mai pot. Am nevoie de liniște completă.

    2. Gustări dulci sau sărate?

tumblr_nxazehdjsi1rti241o1_500

      De mică mama îmi spunea că dacă citesc sau învăț în timp ce mănânc astfel îmi mănânc și memoria. Undeva în subconștientul meu informația a rămas stocată. Glumesc, dar nu mă alint cu nici o gustare în timp ce citesc. Nu vreau să risc prin a-mi păta cărțile. În caz contrar, aș alege gustările dulci cu siguranță.

3. Triologii sau serii alcătuite din mai multe volume?

ljl.jpg

          Aici aș putea să scriu trei zile și nopți. Dar așa cum și Dweenie a spus, câteodată devine plictisitor să citești în continuu despre același personaje în n-șpe volume. Personal, triologiile sunt perfecte și exact ceea ce cititorul vrea să citească. Câteodată e bine venită și o nuvelă bazată pe serie dar care să ilustreze viața unor personaje mai puțin analizate.

4. Narațiunea la persoana I sau a III-a?

tumblr_nvc7ybsav81uznq0mo6_1280.png

Dacă ați ști cât de mult am așteptat această întrebare. Pentru serii prefer narațiunea la persoana a III-a. Nu mă întreabați de ce, fiecare cu păsăricile lui. Când vine vorba de școală cărțile vor fi mai mereu la perspectivă obiectivă așa că e bine să încercați să vă adaptați. Viitorul meu sper să se bazeze pe gândirea omului și analiza acestuia motiv pentru care carțile subiective mă ajută mult mai mult. Personal mă fascinează gândurile oamenilor. Dar pe alții nu.

5. Cititul în cursul zilei sau în cursul nopții?

        Indicat ar fi să citim cărți ziua, la lumina naturală și cărți fizice. Însă din păcate din cauza timpului mai acționez și ca pasăre de noapte în variantă epub/pdf.

6. Librărie sau bibliotecă?

        Dacă mă întrebi pe mine unde aș prefera să citesc, răspunsul e nicăieri. În librării e zgomot și toată lumea se holbează la tine cu fețele lor de ”wow, copilul acela citește?”. Cu cărțile de la bibliotecă îmi e mai greu pentru că îmi însemnez de obicei citate.

7. Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi?

tumblr_ol4dzmCRT11qf3aruo6_250.gif

        Depinde de stare. De obicei citesc cărți romantice motiv pentru care plânsul e la ordinea zilei. Este bine venit sarcasmul dozat.

8. Copertă albă sau neagră?

tumblr_okzjb3fn9n1sefg5mo1_1280.jpg

       Ce ziceți de cele viu colorate? Eu pe acelea le prefer.

9. Roman psihologic sau de acțiune?

tumblr_ol61afOcsI1qlny4mo1_500.png

      Așa cum am spus și mai sus, omul mă fascinează motiv pentru care romanele psihologice îmi sunt preferate. Recomand ”Viața pe un peron” scrisă de Octavian Paler, o să îndrăgiți și voi acest gen după ce o să o citiți.

Acestea au fost răspunsurile mele. În continuare le nominalizez pe Anelly, Nicoleta și Alexandra, dar dacă vor și alte bloguri, go on!

    M-am distrat așa că aștept și răspunsurile voastre în comentarii! ⇓⇓⇓

V-am cuprins! – Ioana

 

4 gânduri despre “THIS OR THAT – book tag

  1. 1.Oriunde pot citit fără a fi deranjată de cineva.
    2.Cafea sau ceai <3.
    3.Triologii.
    4.Îmi plac cele la persoana I.
    5.Citesc ziua.
    6.Bibliotecă.
    7.Îmi place drama…
    8.Copertă neagră ofc.
    9.Roman psihologic^^.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3