După ce ne-am întâlnit – Anna Todd || Recenzie

Imagini pentru dupa ce ne-am intalnit

Autor: Anna Todd

Nr. pagini:640

Editura: Trei

Limba originală: engleză (After)

An apariție: 2015

Ziua bună și bine v-am regăsit! Astăzi vă propun primul volum dintr-o serie FENOMEN, publicată inițial sub forma unui fan-fiction de către autoarea noastră Anna Todd. Cartea a a avut peste 1,2 miliarde de lecturi pe Wattpad. Fanii One Direction parcă o luaseră razna, zău! Dar, trebuie să recunosc că așa am făcut și eu. Da, eu, aici, vinovată! Dacă în 2014 când am citit pentru prima oară cartea în variantă electronică am ridicat-o în sus și în jos, anul acesta când am reluat-o, la o altă vârstă, părerile mele sunt împărțite și iată să vă spun de ce!

Theresa Young este o fată silitoare, ordonată și cuminte, dar lucrurile se schimbă atunci când ajunge la colegiu și îl întâlnește pe Hardin Scott, tipul arongant, plin de tatuaje și crud. Deși sentimentele băiatului sunt respingătoare ea continuă să sape mai adânc cu scopul de a-i cunoaște toate fețele. Ideea e că ea are deja are iubitul perfect, cu mocasini și toate cele. De ce contiuă ea să își calce orgoliul pentru acest băiat misterios?

Da, păi… De ce Dumnezeu doamne iartă-mă să faci atâtea pentru un băiat că eu nu pricep? Am eu vreo problemă? ”Ding, ding Ioana, pentru dragostea adevăăăratăă!” Hai mă lași?! Da, clișeu, așa-i? Fata cuminte, inocentă se îndrăgostește de băiatul rău, mrr, profund. Prostii, e și ea o fată rea dar a ținut-o maicăsa în frâu. Comportamentul ei ilustrează exact viitorul tuturor puștilor ținuți sub papuc de către părinți, care atunci când scapă de acasă devin ”rebeli”. Aici a punctat foarte bine autoarea. Așa e 100%.

a  Trecând peste începutul melodramatic ”Părul său arată ca o grămadă de raze adunate pe cap, împinse pe spate, poartă piercing în sprânceană și în buză. Privirea îmi coboară pe tricoul său negru, apoi pe brațe, care sunt și ele acoperite de tatuaje; nu văd niciun centimetru de piele neatinsă.”, continuarea e destul de bună. Dacă stau să mă gândesc bine, mai afectată era mama ei decât inocenta care deja era pricopsită cu un iubit.

Pe parcursul cărții povestea de dragoste dintre cei doi nu mai e clișeică. Finalul mi-a plăcut extrem de mult, veți afla și voi de ce. Deși am mai citit o dată seria, așa cum v-am spus, crizele mele de nervi erau încă în vigoare. Fir-ai tu să fii Hardin și comportamentul tău de … cocoș flambat. Deși fătuca îl iubește pe băiat din toată inima și din tot sufletul, pare să nu înteleagă că nu toți oamenii sunt la fel, că nu toți oamenii iubesc la fel.

”Just because he can’t love you the way you want him to doesn’t mean he doesn’t love you with everything he has.” – After

Adolescentul nostru o pune mai presus de orice pe fată chiar dacă totul a plecat de la un pariu stupid. Zed, oh, drăguțul Zed.

Știți voi acele resturi care rămân dupa ce cosești și îți intră în picioare, șlapi, papuci? Acela este Zed pentru Hardin. Mereu acolo când acesta face o prostie, mereu cel care o consolează pe biata Tessa. Dragilor, fata avea nevoie să își dea seama că în viață nu ești mereu cocoloșit! Fata nu trebuia să aleargă după doi… trei masculi!

Spre finalul cărții pare că mintea fetei i s-a urcat din nou la cap și finalul demonstrează în totalitate asta! Dar rămâne de văzut în volumul următor.

Puncte tari:  modalitatea de scriere a autoarei care a adoptat perspectiva I, pagini aerisite fără descrieri plicticoase;

Puncte slabe: undeva, într-o scena s-a folosit un cuvânt oarecum… inadecvat unei cărți – cred eu;

Scenă preferată: cea de la lac, atunci când Hardin a părut să fie el însuși, Tessa a renunțat la inhibiții și la comportamentul de mironosiță;

aaaaaaaa
Primele trei volume ale seriei.

”Whatever souls are made of his and mine are the same”- After

Dacă mă întrebai acum 3 ani de ce îmi place atât de mult această carte… Aș fi răspuns probabil gândindu-mă doar la scenele de dragoste. Dacă mă întrebi de ce îmi place acum după tot ce am scris mai sus e pentru că până la urmă, asta se întâmplă și în viața reală!

Dacă ați citit care e scena voastră preferată din volum?

Recenzia mea sinceră și la obiect se încheie aici. Dacă v-a plăcut înseamnă că o să luați în considerare gândurile mele atunci când o să citiți! Oh, și dacă nu ați aflat deja Paramount Pictures a cumpărat drepturile de ecranizare a romanului After, filmul urmând să apară anul acesta. Se zvonește că Daniel Sharman va fi noul nostru Hardin, iar Bella Thorne va fi Steph, colega de cameră cu părul roșu.

P.S: Adevăratul meu Hardin

V-am cuprins! – Ioana

7 gânduri despre „După ce ne-am întâlnit – Anna Todd || Recenzie