BookSharing.ro – citește o carte GRATIS

Astăzi doresc să vă prezint portalul BookSharing.Ro, un site a cărei idee imi place foarte mult. Aceasta este oarecum simplă, dar în același timp ingenioasă, și mă mir că nu a fost pusă în aplicare de cineva mult mai devreme.

Cum funcționeaza?

  1. Adaugi cărtile pe care vrei sa le dai mai departe.
  2. Primesti cereri pentru cărtile tale de la ceilalți membri.
  3. Trimiti cărti si primesti puncte.
  4. Ceri cărti de la alții folosind punctele tale.

Dacă inițial pe site erau doar 2 cărți, constat că acesta devine tot mai cunosc cititorilor de la o zi la alta, fiind deja disponibile titluri precum:Inferno, Orașe de hârtie, Prea multă fericire . Ceva îmi spune că în următorul an BookSharing.ro va deveni atât de cunoscut în rândul iubitorilor de cărți, încât conversațiile purtate de aceștia privind procurarea unei cărți se vor rezuma doar la frazele:

-De unde ți-ai cumpărat cartea asta?

-Oh, nu am cumpărat-o. Am luat-o de pe BookSharing.ro

Personal văd un mare dezavantaj în ideea de a face schimb de cărți la distanță și anume: costul transportului. Din aceasta cauză cred că mă voi rezuma pe viitor în a căuta cărți doar din orașul meu. Sper ca în curând site-ul să devină atât de cunoscut încât ”oferta” să devină cât mai variată și diversificată, astfel încât noi toți să avem de unde alege.

Sunt sigură că site-ul va suferi modificări și se dezvolta în timp, de aceea îmi propun să revin în viitor cu o altă postare în care să vorbesc despre acesta.

Între timp, spor la făcut ”conversii de cărți” și la citit!

2 gânduri despre “BookSharing.ro – citește o carte GRATIS

Lasă un gând bun :3