Leapșa: Back to school (2014-2015)

Le mulțumesc fetelor de pe blogurile Boundless Daydreamer şi Books or Movies pentru nominalizare.
Deşi practic nu încep şcoala, ci facultatea, voi face totuşi acest tag, pentru că mi se pare foarte interesant. 

Reguli:
1. Încorporați imaginea tag-ului în postarea voastră.
2. Dați tag-ul mai departe.
3. Nu menționați aceleași cărți de două ori.
4. Postați link-ul cu leapșa completată pe blogul Padeniye.
1. RomânăLuați cartea preferată de anul acesta și deschideți-o la pagina 100, alineatul al treilea. Scrieți mai jos ceea ce se află acolo, menționând de unde ați luat fragmentul.
 
„Nu sunt doar eu de vină, continuă Midori. E adevărat că şi eu cusururile mele, recunosc, dar dacă indivizii – adică tata şi mama – m-ar iubi un pic mai mult, poate aş fi gândit şi eu altfel, poate m-ar fi întristat pierderea lor.”
Pădurea norvegiană – Haruki Murakami
 
2. Geografie: Ați citit anul acesta (sau în decursul a doi ani) vreo carte cu o copertă verde, sau care să aibă pe ea ceva legat de natură? Dacă da, puneți o fotografie cu ea.
Insurgent se potriveşte de minune acestei cerinţe, mai ales că în ea se pune accentul pe facţiunea prieteniei, cea responsabilă cu recoltarea şi cultivarea plantelor, cu respectarea naturii, etc.
3. Istorie: Vă plac bibliografiile sau cărțile care tratează ceva din istorie? Care este ultima carte pe care ați citit-o, care să urmărească astfel de subiecte?
Cred că aici s-ar potrivi cartea Inferno de Dan Brown, căci se pune accentul pe descrierea unor anumite oraşe istorice din Italia şi a unor obiceiuri vechi, cum ar fi realizarea unor măşti mortuare la moartea unor persoane importante.
 
4. SportSă faci sport este un lucru benefic corpului, te împrospătează și-ți dă o stare fresh după; în ciuda faptului că ești obosit de mori, tot te vei simți mai bine. Ce carte fresh, ușor de citit, ați lecturat, și care v-a plăcut?
 
Ultimul avanpost de Lavinia Călina. Am citit cartea într-o zi şi a fost ca o adevărată gură de aer proaspăt printre tot stresul acumulat cu şcoala de şoferi.
 
5. MatematicăChiar dacă matematica nu este o materie agreată de multă lume, tot trebuie să o faci, chiar dacă durează mai mult timp să o înțelegi. La ce carte ți-ar fi foarte greu să renunți, pentru a învăța?
 
Luni ar trebui să dau proba teoretică din legislaţie şi eu efectiv nu mă pot despărţi de cartea Inimă de Cerneală. În curând voi posta şi o recenzie a acesteia.
 
6. DesenSă desenzi, să pictezi, a fost mereu o activitate care te relaxa în timpul generalei, dar chiar și în liceu pentru unii. Culorile îți dădeau imaginație, așa că: Ce copertă a unei cărți o urăști din tot sufletul, și ai vrea să o schimbi, dacă ai avea ocazia?
 
Copertele cărţilor din colecţia Adevărul. Deci sunt atât de fade coperţile alea:(
 
7. Biologie: Tuturor ne plac animalele, și nu cred că există cineva care să nu iubească un animal, oricât de drăguț sau înspăimântător ar fi el. Postați mai jos o imagine a unei cărți în care apar astfel de vietăți.
 
Jderul din Inimă de cerneală mi-a cucerit efectiv inima cu corniţele lui :3
8. Engleză: Mulți cititori au în bibliotecă literatură internațioanlă, așa că presupun că printre sumedeniile de cărți, se strecoară și un autor preferat. Ce scriitor american sau englez vă place cel mai mult? Descrieți-i ideile în trei cuvinte, sau modul de-a scrie.
 
Dan Brown e cu siguranţă preferatul meu. Cărţile lui sunt o adevărată incursiune în istorie prin intermediul simbolurilor descifrate de Robert Langdon, ele înfăţişând cititorului mistere ascunse minţilor mai puţin luminate.
 
9. MuzicăSă asculți muzică este ceva relaxant, care te face să zâmbești, iar cea împletită cu cititul este cu atât mai bună. Aveți vreo carte care să vă fi făcut să cântați (la figurat) de fericire, atunci când ați terminat-o? Sau o melodie care să o fi descoperit în vreo carte?
 
Norwegian Wood din Pădurea Norvegiană :))) 
10. DorințăSunt ferm convinsă că există o carte pe care vă doriți foarte mult să puneți mâna. Care este aceea și de ce vreți atât de mult să o citiți?   
 
Am reuşit să pun mâna pe „Cartea de gramatică interioară”. Momentan nu ştiu ce altă carte mi-aş mai dori:)) Sunt în căutare :3
 
Iar leapșa merge la: Angi, Miruna, Pufuleţ, Ilinca, Raisa, Crissu
Aştept linkurile voastre aici :*

10 gânduri despre “Leapșa: Back to school (2014-2015)

  1. Frumoase răspunsuri, privind inferno de dan Brown mi-a amintit că ar trebui să recitesc Mein Kampf . Mulțumesc pentru leapșă, o voi onora cel mai probabil mâine , sau în seara aceasta, dar , cum nu pot gândi prea limpede, prefer să o rezolv mâine.

    Apreciază

  2. Am realizat leapșa …acum, cred că câteva minute :)) , recomand Mein Kampf , de regulă nu recomand cărți, dar de aceasta m-am atașat foarte mult, poate pentru că sunt fană a genului , nu am o idee clară și concisă asupra pasiunii mele, aproape morbide, dar prefer să citesc cărți de acest gen decât să mă uit la filme de groază, ardere pe rug a vrăjitoarelor sau exorcizări. Prefer să mă uit la seriale cu crime , dar de natură umană nu supernaturală….

    Apreciază

Lasă un gând bun :3