Te voi iubi mereu – Heidi McClaughlin (Volumul I/seria „Beaumont”) || Recenzie

Editură: Corint, Leda Edge

Autor: Heidi McClaughlin

Nr. pagini: 256

An apariție: 2018

Nu credeam să ajung star rock. Îmi planificasem deja întreaga mea viață. Să joc fotbal în facultate. Apoi în NFL (National Football League). Să mă însor cu iubita mea din liceu și să trăim fericiți până la adânci bătrâneți. Am frânt două inimi în ziua în care i-am spus că plec. Eram tânar. Am luat decizia corectă pentru mine, dar greșită pentru noi. M-am dedicat total muzicii, dar am uitat de ea, de parfumul ei, de zâmbetul ei.

Iar acum mă întorc. După 10 ani. Sper să îi pot explica totul după atâta timp.

Tot pe ea o voi iubi mereu!

Imagini pentru star rock png

Ei bine, au trecut ceva zile de când am terminat romanul dar gândul tot acolo mi-a rămas. Și am încercat să văd și filmul care se numește „Forever my girl” și care nici la ora actuală, în condițiile în care este apărut din ianuarie, nu are subtitrare! Și nu că aș avea nevoie în mod special de subtitrare, dar oameni buni! De ce suprimați o așa poveste de la a fi cunoscută?!

Bun, acum că mi-am detaliat frustrările trebuie să vă povestesc despre această carte pe care am ochit-o de ceva timp și pe care am devorat-o în câteva ore. Într-o singură zi, desigur. Dar vă așteptați la altceva din partea mea pentru un roman de la Editura Leda? Sper că nu.

Imagini pentru star rock png

N-o să mă întind prea mult cu introducerea pentru că e musai și obligatoriu să deschideți site-urile și să plasați o comandă cât mai curand. Se citește plăcut, oricând, oricum și din orice poziție, pe pat, la serviciu, la școală și cred că ați prins ideea…

E doar entuziasmul meu, iertare. Cred că nu am mai citit de mult un roman de dragoste care să mă țină în priză fără prea multă acțiune prinsă între sute de pagini alături de descrieri imposibile. Nu. Nu avem parte de așa ceva. Ritmul este alert, narațiunea cât trebuie, descrierea suficientă, potrivită în orice loc, în orice moment. Nu știu cine este această Heidi știu sigur că dar stilul ei este aproape impecabil.

O poveste despre regrete pentru că atunci când Liam este nevoit să se întoarcă după 10 ani în orașul natal să își conducă cel mai bun prieten pe ultimul drum, acesta realizează ce greșeală colosală a făcut atunci când a ales să o lase pe Josie în urmă și să își urmeze visul. Și iată-l acum, star rock, un sex simbol după care toate femeile disperă, cu excepția ei. Și pe bune dreptate, este? De ce Josie și-ar complica acum viața când este aproape logodită sau mai mult aparent cu Nick, bărbatul care i-a fost alături necondiționat în ultimii ani și a ajutat-o să îl crească pe Noah.

Instinct_Ioana

Cu o pornire de clișeu sau nu, asta e viața doamnelor și domnilor. Lucrurile acestea se întâmplă și bine a mai zis-o ăla: „prima dragoste nu se uită”. Dar dacă prima se identifică și cu unica și ultima? Autoarea noastră aici de față aplică un întreg ritual de maturizare unor tineri adolescenți, exponenți a ce suntem noi aici, acum, eu scriind pe blog, tu citindu-mi postarea.

Și mai mult ca sigur induce o morală. De care eu mă tot feresc și la care mă opresc din ce în ce mai des: indiferent de cum alegi, când alegi, undeva, cândva, dacă îți este scris să se întâmple, în final, se va întâmpla. O să aștept tot felul de argumente contra dacă nu sunteți de acord. Dar doar ca să înțelegeți, la fel le-a căutat și Josie atunci când el s-a decis să intre în mica ei florărie și să sfărâme orice urmă de plan care mai era înrădăcinat în ea.

Așadar, ce vă gândiți? Ca doi oameni care au învățat să traiască unul fără celălalt să retrăiască cu aceeasi intesitate bucuria revederii și apropierii? Ei bine nu chiar nu o să vă spun nimic pentru că e doar primul volum din serie și pentru că însuși romanul vă așteaptă la rafturi.

image

5/5 pentru că mă declar a fi o romantică incurabilă și pentru că abia aștept celelalte volume ale seriei.

kkk