Puterea – Jennifer L. Armentrout (Volumul 2/seria „Titanii”) || Recenzie

Nr. pagini: 400

Autor: Jennifer L. Armentrout

An apariție: 2018

Când dragostea și puterea se înfruntă e posibil să nu existe învingători, ci doar învinși.

Universitatea Covenant a devenit câmpul de luptă pentru puri, care își doresc revenirea la venerabila Orânduire a Rasei, și impuri, care cer dreptul de a-și controla propriile destine.

Zeii însă au alte planuri.

Războiul pare inevitabil și nici că ar putea pica într-un moment mai prost. Seth a primit sarcina de a o învăța pe neîndemânatica Josie să-și strunească recent descoperitele puteri și împreună trebuie să îi găsească pe ceilalți semizei. Lucrurile se complică atunci când personaje din trecut revin la Covenant și tulbură apele între cei doi îndrăgostiți. Mai mult, fascinația puterii îl prinde din nou în mrejele ei pe Seth, iar, de data aceasta, e posibil ca Josie să nu îl mai poată salva.

Ziiiua bunăă, dragilor! Aparent recenziile nu se deslipsesc de mine oricât aș încerca să vă aduc altceva. Adevărul e că profit cât de mult pot zilele acestea înainte de începerea școlii, citind, pentru a-mi pune la punct colaborările și numărul de cărți citite vacanța aceasta.

Nu știu cât mai are sau nu importanță să vă zic de la început ce serie grozavă am citit de la Leda pentru că oricum doar despre asta vă voi vorbi în rândurile următoare.

„Puterea” este volumul 2 din seria „Titanii” scrisă de Jennifer L. Armentrout, nimeni altă decât scriitoarea seriilor „Lux” și „Te aștept”. Cu așa introducere fără prea multe adăugiri v-am convins, dacă ați citit măcar o carte din seria respectivă, că romanul ce urmează să vi-l prezint are intenția să ajungă direct în biblioteca și în sufletele voastre.

Așa cum obisnuiesc de fiecare dată să vă spun, am citit miercuri în jur de 70 și puțin de pagini, urmând ca joi să o termin pe toată fără prea multe pauze și într-un timp record. Nu că aș fi vrut să o termin, dar trebuia pentru că poveste avea un ritm alert, dinamic, personajele ofereau din ce în ce mai mult și trebuia…chiar a trebuit să mă rup de realitate și să mă ofer în totalitate universului creat de Armentrout.

Acum nu știu să vă spun care dintre cele două volume mi-a plăcut mai mult pentru că e clar că „Puterea” a oferit mai multe detalii, autoarea a reușit să transmită mai mult prin personajele sale și acțiunea a fost mult mai captivantă. M-a ținut în priză și nu mereu întâlnești asta la un fantasy romantic. Sau poate nu am întâlnit eu unul la fel de bun precum acesta. Sau poate că pur și simplu gusturile  nu se discută.

Our Biggest Sale Yet! (1).png

Dacă despre acțiune v-am spus câte ceva, personajele devin din în ce în ce mai active, capătă personalitate și au câte un cuvânt de spus despre tot ceea ce se întâmplă la Academie. Josie are parte de transformarea romanului, fiind personajul feminin de la care toată lumea are așteptări, semizeul care avea să îl ajute pe Apollo în lupta contra celorlalți atunci când toți cei 6 se vor uni și vor avea câte un cuvânt de spus. Antrenamentele sunt din ce în ce mai dificile deoarece aceasta trebuie să învețe să se folosească de elemente precum foc, aer, apă, vânt, să se lupte și cel mai mult să ucidă. Să uite de ezitare și să își ducă treaba până la capat.

Iar toate astea ar fi fost și mai ușor de făcut dacă cineva, nu dăm nume cine, Seth mai exact nu i-ar fi îngreunat în anumite momente situația. Ca în orice poveste de dragoste urcușurile și coborâșurile sunt prezente însă de data aceasta motivele sunt mult mai întemeiate cele după care acesta ar trebui să stea departe de fiica lui Apollo.

Total absorbită încă de la începutul începuturilor cu zeitățile, în recenzia mea pentru „Întoarcerea” am vorbit mai mult despre fiecare în parte (aici), am fost surprinsă să văd că Jennifer continuă să aducă din ce în ce mai multe creaturi noi. Nici situațiile amuzante nu au întârziat să apară iar dacă mă urmăriți pe instagram, mai precis story-urile (inloovewithbooks), sigur ați văzut la ce mă refer.

Totodată avem și personaje noi, cum ar fi Colin și Hercule, da „acel Hercule”. Pentru mine ultimele 200 de pagini au fost o întreagă delicatețe încât mă gândesc serios la faptul că, nu am putea oare să avem o ecranizare a acestei serii? Adică să fim serioși, povestea este mai aparte, nu toată lumea vorbește despe mitologia greacă, nu toată lumea îl cunoaște pe Seth iar lucrurile trebuie să se schimbe.

„pentru că mă duceam după seth și nu intenționam să mă odihnesc sau să renunț până nu îl aduceam acolo unde îi e locul. lângă mine..png

Dacă pe parcursul cărții am rezistat cum am rezistat, finalul a fost o explozie de sentimente. O întorsătură complet neașteptată care m-a dus puțin cu gândul la finalul cărții „Origin” din seria „Lux”. Autoarea noastră aici de față are o afinitate să pună ce-i mai greu pe personajele masculine din câte am observat noi până acum. Mai lasă băieții să se odihnescă, fato!

kkk

5/5 steluțe fără ca măcar să mă justific vreo secundă acum.

Ce pot să mai spun este faptul că aștept cu nerăbdare următorul volum care va apărea dacă nu mă înșel undeva în primul trimestru din anul viitor.

COLABORARE

Imagini pentru editura corint

Am primit acest exemplar prin intermediul colaborarării noastre cu Editura Corint cărora nu mai am cuvinte să le spun cât de mult le mulțumesc pentru că mi se pare că aceleași se repetă și nu mai este de ajuns. Zeci de titluri încântătoare care pe mine personal mă bucură și entuziasmează permanent. Mulțumesc!

Cartea poate fi achiziționată de pe site-ul editurii (click aici) și de pe librăriile partenere.

P.S: Astăzi fiind 1 septembrie, prima zi din noul sezon, vă urez o toamnă împlinită doar cu reușite și cu bucurii alături de cei dragi!

V-am cuprins!

2 gânduri despre “Puterea – Jennifer L. Armentrout (Volumul 2/seria „Titanii”) || Recenzie

1. Nu stiu cat de mult e posibil sa o ador pe femeia asta. Btw, ai dreptate la partea cu situatiile grele puse pe umerii personajelor masculine. Nu stiu daca ai vazut, dar Jennifer a zis pe insta ca actorul de la To All The Boys I’ve Loved Before ii aduce a Daemon. Ma rog zeilor sa se faca ecranizari la seriile astea doua. Si am savurat intreaga carte. Nu am rezistat nici cinci minute fara sa trag cu ochiul la volumul trei in engleza. Da, sunt vinovata, dar cedam psihic :)) Frumoasa recenzia! ♥

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )