Game of Thrones || Book Tag

game of thrones book tag        Hiii, thereee. Pentru că de foarte mult timp (colegii de la FBT pot confirma acest lucru) îmi doresc să fac un tag, astăzi l-am găsit pe acesta și l-am preluat de la Two Bookworms. Mulțumesc pentru oportunitate! Vă aștept și vouă răspunsurile în comentarii! 

1. Cersei Lannister – O carte care te-a luat prin surprindere

       Cartea pe care am subestimat-o a fost „Somalia, mon amour” de Bogdan Hrib. Ulterior am învățat foarte multe din aceasta și m-a ajutat să îmi lărgesc orizonturile. Recenzia mea completă aici.

Somalia, mon amour.jpg

2. Tyrion Lannister – O carte cu multe citate

          În majoritatea cărților îmi fixez câteva citate însă cartea care a întrecut orice limită este „Fata de la nord de ziuă” de Alexandru Voicescu. Am spus și în recenzie (aici), o spun și acum, cartea nu este pentru toată lumea. Din punctul meu de vedere, +16 ar fi o vârstă indicată să o citești și să o înțelegi. 

Somalia, mon amour (1).jpg

3. Ramsay Bolton – O carte care te înfioară

              Nu cred că am avut vreo tangență cu o astfel de carte. Poate „Destine Pierdute” de Adina Speteanu, dar nu sunt sigură… atmosfera era ceva mai gotică… Hm.

Somalia, mon amour (2).jpg

4. Jon Snow si Ygritte – Cuplul tău preferat

            În momentul de față nu vă pot vorbi exact despre un cuplu preferat. Dar cred că acesta ar fi…mhm, Archer și Bree din „Vocea lui Archer”. Ei sunt primii care mi-au trecut prin minte… Bine, menționez aici, contrar titlului, și pe Jon Snow și Danaerys.♥

Somalia, mon amour (3).jpg

5. Sansa Stark – Personaj care merită un final fericit

          Cred că majoritatea personajelor pe care eu le-am întâlnit au primit un final fericit. Gândul mi-a zburat spre Will Herondale. Cred că el ar fi meritat o viață veșnică să ne putem bucura de el în toate seriile și timpurile. Nu știu cât de bine se încadrează. De aceea îl menționez pe James Herondale. 

Somalia, mon amour (4).jpg

6. Robb Stark – Un personaj pe care îl iubeşti

             Un personaj feminin pe care îl voi iubi și respecta mereu este Seherezada din „Urgia și Zorile” pentru curajul și puterea de care a dat dovadă. Personajul masculin care va avea mereu un loc aparte în sufletul meu este Will Herondale din triologia „Dispozitive Infernale”. 

Somalia, mon amour (5).jpg

7. Sandor Clegane – O carte cu un personaj care încalcă regulile

            Într-un moment sau altul cred că toate personajele încalcă regulile măcar o dată însă aici un exemplu corect ar fi chiar Seth din „Întoarcerea” de Jennifer Armentrout. Să te întrăgostești de fata lui Apollo, nu e chiar ceva corect, băiete.

Somalia, mon amour (6).jpg

8.White Walkers – O carte în care acțiunea are loc iarna

          Abia așșșteeeeept Crăciunul, v-am mai zis? Nu cred, acuși intru în febra lui decembrie. Nu îmi trece nici o astfel de carte prin gând…hm. „Printre tonuri cenușii” de Ruta Sepetys? Parcă… nu sunt sigură. Oricum, o carte genială! 

Somalia, mon amour (7).jpg

9.Daenerys Targaryen – O carte cu un personaj puternic

            Cu siguranță Kacey din „Zece respirații scurte” a fost un personaj puternic, demn de toată admirația și respectul meu. Capabilă de sacrificii, compromisuri și în final iertarea. Un mare dar!♥ Cu siguranță nici Daenarys nu este mai prejos în top.

Somalia, mon amour (8).jpg

10.George R.R. Martin – Autorul preferat

              Autoarea mea preferată este Jennifer Armentrout, autoarea seriei „Titanii”, „Lux” și în final, seria de dragoste și dramă „Te Aștept”. Volumele acesteia sunt disponibile la Editura Leda.

Somalia, mon amour (9).jpg

Vă mulțumesc pentru atenție și vă aștept și vouă comentariile! Sunt foarte curioasă. Puteți prelua tag-ul însă vă rog să specificați de unde l-ați cules. O sâmbătă frumoasă în continuare! 

Maxim Ioana

 

2 gânduri despre „Game of Thrones || Book Tag

Lasă un gând bun :3

