King Arthur – Legend of the sword (2017) . Recomandare film #1

king-arthur-legend-of-the-sword-poster-image

Nota IMDB: 7.2

Dacă încă nu ați văzut King Arthur – Legend of the sword (2017) atunci vin eu cu această postare pentru a vă spune răspicat că trebuie să îl vedeți.

Filmul debutează cu o scenă care nici nu este amintită în trailer. Cetatea este atacată de un grup de elefanți uriași care se află sub controlul unui magician malefic. Pentru protejarea orașului, regele se va folosi de puterea Excalibur pentru a elibera elefanții de sub vrajă. Totul se petrece într-un ritm destul de alert, în fundal fiind melodia de la Halo 3: OSDT.

După această scenă, urmează o alta în care regele își protejează fiul de atacul unei ființe supranaturale, trimițându-l în larg cu o barcă. De aici începe povestea celui care avea să devină Regele Arthur, legendarul conducător care a întemeiat ținutul Angliei și care se crede că se folosea de puterea Excalibur pentru a câștiga războaie de extindere.

Fără a vă da spoilere, vreau să vă prezint câteva puncte forte ale filmului:

  • originalitatea cu care este prezentată acțiunea, printr-o tehnică pe care nu am mai întânit-o. Personajele poartă dialoguri despre ceea ce complotează, iar în același timp sunt difuzate imaginile cu ceea ce plănuiesc ele. Mi se pare ceva inovator, în felul aceasta putând fi prezentate multe întâmplări în timp scurt.
  • cele 2 ore de film conțin acțiune cât pentru jumătate sau chiar un sezon scurt de serial.

  • lupta epică de la finalul filmului, care mi-a amintit de o luptă cu un boss de la finalul unui joc.
  • o scenă emoționantă în care prietenii lui Arthur îl îndeamnă să meargă înainte, pentru a îi lăsa pe ei în urmă, să îi țină spatele.
  • muzica. Deci atâtea melodii faine într-un singur film nu am mai întâlnit de multă vreme.
  • interpretarea actorilor. Toți mi se pare că au jucat excepțional.

Ce nu mi-a plăcut?

  • Personajul feminin principal nu are un nume. Toți o numesc pur și simplu The Mage.
  • Unele evenimente se petrec, fără a fi însă povestite în detaliu. Mi-ar fi plăcut să cunosc mai multe lucruri despre The DarkLand de exemplu.
  • Nu am înțeles exact povestea lui The Mage și a partenerilor ei.

Per total eu recomand filmul și vă invit să îl vedeți. Nu veți regreta.

Nota mea pe IMDB: 9

Alina Talabă

Lasă un gând bun :3

