Ruj lichid Astor Perfect Stay Transfer proof Recenzie

Bună, dragelor!

Astăzi vreau să fac recenzie pentru 2 rujuri lichide din gama ASTOR Perfect Stay. Cele două nuanțe sunt 220 Coral Never Ends și 235 I’ll stay nude.IMG_20170629_105743

Despre produs:

Cei de la Astor spun că aceste rujuri ar trebui să dureze 16 ore. Aplicarea lor se realizează în 2 pași și anume:

  1. Color Stay True: Se aplică culoarea pe buze, trebuind să ții buzele depărtate până când aceasta se usucă.
  2. Shine Perfect Hydration: Aplici gloss peste buzele colorate, pentru protecție dar și hidratare cu ajutorul vitaminelor din compoziția acestuia.

Produsul se îndepărtează cu ajutorul unui demachiant pe bază de ulei.

IMG_20170629_105758

Părerea mea:

Îmi plac aceste rujuri datorită rezistenței lor la transfer. Asta înseamnă că poți să mănânci, bei, pupi, fără să te îngrijorezi că rujul îți va dispărea de pe buze în 10 minute. Mi se pare destul de dificilă aplicarea, pentru că efectiv trebuie să ții gura deschisă cam un minut, până când culoarea se usucă pe buze. După Asta ai o senzație de uscăciune, dar totul se repară cu glossul, care trebuie musai aplicat. Dacă înainte de aplicarea lui ai pe buze o culoare mată, după acesta vei avea buzele glossy.  Poți încerca să lași culoarea mată, dar nu recomand. Îți vei simți buzele destul de uscate și nu va fi foarte comod.

Ce îmi place?

Rezistența, culoarea, faptul că trebuie aplicat un singur strat pentru o culoare intensă, hidratarea buzelor, prețul, varietatea de culori, cantitatea de produs.

IMG_20170629_105847

Ce nu îmi place?

Nu îl pot demachia ușor. Trebuie efectiv să frec buzele cu apă micelară pentru a îndepărta produsul. E drept, apa micelară nu cred că este pe bază de ulei, de aici reieșind probabil și operațiunea dificilă.

Nu durează fix 16 ore. Durează pe buze intact cam vreo 3-4 ore, după trebuind reaplicat. Nu se duce de tot, ci doar culoarea din interiorul buzelor, ceea ce crează un look neîngrijit. Aplicarea se face repede și atunci te poți bucura din nou de buzele tale colorate.

De unde îl puteți achizitiona?

Eu am dat pe un produs 45 de lei din DM, ceea ce atunci mi se părea un preț bun. Am ajuns acasă și am căutat pe internet. Evident că pe elefant am găsit un preț mult mai bun, pe care îl puteți vedea aici. Au toate nuanțele, deci căutați-le cu atenție pe cele care vi se potrivesc.

Lasă un gând bun :3

