Paletă Dark Smoky Eyeshadows IDC Color Make Up

Bună, dragilor!

Astăzi vreau să vă vorbesc despre o achiziție mai veche de pe site-ul Elefant, care cred eu că merită banii.

IMG_20170627_200230

Paleta Dark Smoky Eyeshadows cred că este un înlocuitor bun al unor palete mai scumpe, potrivită pentru adolescentele sau domnișoarele cu buget redus ( mă număr și eu printre ele. Bursele studenților s-au mărit abia recent ).

IMG_20170627_200256 Am achizionat paleta la ofertă, fiind redusă cu vreo 60% în momentul achiziției. Pentru că am căutat reviewuri și nu prea am găsit, cred că v-ar fi de ajutor să vă vorbesc puțin despre ea, în măsura în care mă pricep.

Paleta este potrivită atât pentru un look de seară, deoarece are în mare parte farduri sidefate, dar eu mă descurc cu brio să încropesc cu ajutorul ei și un look de zi, datorită culorilor mate, potrivite pentru realizarea bazei unui machiaj.

IMG_20170627_200508

În ceea ce privește durata, pot spune că în ciuda prețului scăzut, nu am avut probleme cu machiajul realizat cu ele. Nu s-a scurs și nu s-a adunat în pliuri. A rezistat eroic. Probleme am avut cu rimelul (altă poveste, despre care voi vorbi în viitor), dar fardurile nu mi-au creat nici un disconfort. Nu am folosit bază pentru machiaj, ci doar concealer sau fond de ten. La fel, și pentru realizarea acestor poze, nu s-a folosit baza de machiaj.

IMG_20170627_200640

După cum se poate vede, culorile au un pigment destul de puternic. Este drept, unele sunt destul de prăfoase, dar cele mai sidefate se combină destul de ușor, ele având o textură mai cremoasă. Ceea ce îmi place, este intensitatea negrului, care trebuie aplicat cu foarte mare grijă.

Din lipsă de iluminator, la nevoie m-am descurcat și cu o culoare aurie din trusă ( nu mai spuneți la nimeni). Eu cred că este foarte versatilă, utilizarea ei fiind limitată doar de imaginație.

La achizionarea ei primiți și o pensulă cu două capete, care trebuie să precizez că nu este potrivită neapărat pentru aplicarea fardului. Nu poți combina culorile cu ea. Eu o folosesc doar pentru a defini mai bine o culoare într-o anumită zonă sau pentru a trasa acele cozi în zona ochilor. Pentru combinarea culorilor folosesc pensula de la Ebelin, din pozele de mai sus.

IMG_20170627_200225

Un singur lucru am să reproșez acestei palete. Chiar dacă sunt multumită de calitatea și pigmentul culorile, ba chiar și a pensulei în anumite momente, ambalajul mi se pare slab calitativ. Nu se închide bine, iar tabla din care este făcut se îndoaie. Seamănă cu o trusă de geometrie de pe vremuri (nostalgică). Oglinda are și ea un defect, fața ta apărând modificată într-o parte. Eu oricum nu folosesc în general oglinzile paletelor, deci am sărit ușor peste acest detaliu. Alte persoane pot fi însă afectate mai mult.

Concluzie: Recomand paleta dacă dispuneți de un buget limitat. Mi se pare că face o treabă foarte bună și se compară la calitate cu alte palete mult mai scumpe. Nu știu dacă defectul carcasei este ceva specific sau doar am nimenit eu o paletă mai pretențioasă.

O puteți achiziona de aici cu 28 lei, datorită reducerilor din această perioadă.

Lasă un gând bun :3

