Book Tags

Lady Gaga book tag

        Ziua bună, dragii mei. De mult timp nu am mai realizat un tag, motiv pentru care îi mulțumesc de nominalizare lui Andrei de la Puncte de suspensie. După cum bine ați observat, fiind un mare fan al lui Lady Gaga, acesta a realizat o corespondență între melodiile artistei și cărțile noastre preferate, sau mai puțin preferate. Tag-ul lui a fost genial, acum să vedem ce iese și la noi.

Imagini pentru lady gaga sablon

   1. BAD ROMANCE – O carte cu o telenovelă între personaje –- Pentru că specialitatea casei este romance, majoritatea cărților citite de mine conțin fie o dramă, o telenovelă sau chiar un triunghi amoros. Pentru această melodie o să ofer cartea mea preferată, Urgia și zorile de Renee Ahdieh. Șazi și Khalid au parte de o adevărată dramă, destinul fiind de data aceasta cel care încearcă să îi despartă.

2. JEWELS N’DRUGS – Un personaj cu fițe –- Ooo, da. Cunoaștem și dintr-aceștia. Să spunem, Cam din My dilemma is you, sau poate chiar domnul Darcy din Mândrie și prejudecată?

  3. THE CURE – Cea mai nouă carte pe care ai cumpărat-o și ai și citit-o –- Din păcate nu am mai cumpărat cărți din februarie, dar din fericire, cărți am mai primit. Ultima carte cumpărată și citită a fost Mândrie și prejudecată de Jane Austen.

4. MILION REASONS – Un personaj care s-a jucat cu răbdarea ta –- Un astfel de personaj nu am mai întâlnit de mult, și chiar nu îmi trece nimeni prin cap.

5. SWINE – O carte pe care o urăști doar din cauza unui personaj nesimțit –- Nici asta. Habar nu am. O ba da, poate Fluturi de Irina Binder? Da, cu siguranță.  Doar că personajul nu era nesimțit, era amețit.

6. JUDAS – O carte care face referire la religie –- Mărturisitorii. Minuni. Mărturii. Repere, carte despre Sfinții închisorilor comuniste.

7. SPEECHLESS – O carte care te-a lăsat fără cuvinte –- Zece respirații scurte de K.A. Tuker va rămâne mereu în sufletul meu. O poveste care ar putea fi oricând adevărată. Vă rog, citiți!

8. DOPE – Un personaj dependent de droguri –- Nici dintr-acesta nu am găsit în lecturile mele.

9. BORN THIS WAY – Un personaj bolnav –- Jem Carstairs, my love. Băiatul cu părul alb, băiatul care va rămâne mereu împreună cu vioara lui în sufletul meu. Seria Dispozitive Infernale, Cassandra Clare.

10. ALEJANDRO – O carte a cărui titlu este chiar numele unui personaj –- Maitreyi, Eliade forever. V-o recomand din suflet, merită fiecare pagină, și plus de asta, mai este și scurtă. Adică, 100 și puțin de pagini, merită să ne alocăm două ore din viață și pentru un astfel de autor. Recomand aici și Ion, de Liviu Rebreanu. Chiar dacă face parte din lectura școlară, mi-a plăcut foarte mult și vă îndemn și pe voi spre lectură.

         Ei, dragilor mie mi-a plăcut. A fost altceva, un tag mai deosebit. Încă o dată mulțumesc, Andrei. În continuare nominalizez pe Dweenie de la The Fictional Universe.

Bisouuuuus! – Ioana

 

Lasă un gând bun :3

