Care sunt cele mai plictisitoare cărți pe care le-am citit vreodata?

Postarea de astăzi va fi un fel de anti-top. Adică nu vă recomand cărțile amintite aici, deoarece fie m-au plictisit, fie nu mi-au plăcut suficient de mult și am ajuns să le abandonez.  Mai vreau să precizez faptul că ordinea este aleatoare.

Fericirea incepe azi recenzie carte Jamie McGuire

1.Fericirea începe azi, de Jamie McGuire

Dacă aș spune că urăsc cartea aceasta cred ca ar fi o afirmație forțată. Pur și simplu nu am putut citi mai mult de 50 de pagini. Caracterele sunt așa de prost creionate încât nu am rezistat lecturării. Ioanei i-a plăcut mult această carte și sper să nu mă bată pentru că am menționat-o în această postare.

376292

2.Ion, de Liviu Rebreanu

Nu am nimic cu literatura română, însă Ion nu a fost deloc romanul mau preferat. L-am citit doar pentru că era lectură obligatorie pentru bac și țin minte că chiar m-am bucurat când și-a luat sapa în cap.

amurg

3. Amurg, de Stephenie Meyer

Cartea s-a ridicat la nivelul filmului. M-a plictisit la fel de mult. Țin minte că acesta a fost și un motiv de ceartă la un moment dat cu prietenele mele de atunci. Eu o găseam boring, ele visau să se mărite cu Edward Cullen.

mircea-eliade-romanul-adolescentului-miop

4. Romanul adolescentului Miop, de Mircea Eliade

Îmi plac mult cărțile scrise de Eliade, dar țin minte că nu am rezonat deloc cu acest roman. Stau și mă gândesc că poate asta se datorează vârstei mult prea mici (în jur de 14 ani). Mă gândesc ca în viitor să îi mai acord o șansă, pentru că toate celelalte lecturi ale cărților lui Eliade nu m-au dezamăgit.

689961

5. Baltagul, de Mihai Sadoveanu

În momentul lecturării mi s-a părut o carte extrem de plictisitoare, cu limbaj de lemn. Poate singura chestie care m-a atras a fost latura polițistă și misterioasă a poveștii. Nu cred că am înțeles-o pe deplin în clasa a 8-a, când am citit-o prima dată. În liceu am vazut că se pot scrie 5 pagini pentru caracterizarea Vitoriei Lipan și asta mi-a stârnit interesul.

Vouă ce cărți vi s-au părut plictisitoare? Ați încerca să le acordați o nouă șansă?

Alina Talabă

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

