Ce faci când…? #1

  Ziua bună, dragii mei. Pentru că ideile nu întârzie să îmi apară și pentru că de fel sunt o curioasă incurabilă, am ales să dau drumul unui nou subiect legat de trăirile și gândurile cititorilor. Desigur, opiniile mele sunt strict subiective. În comentarii aștept părerile și modul vostru de a rezolva lucrurile.

         1. Ce faci atunci când ai început o carte nouă și foarte populară dar pe tine nu te atrage?

         Întrebarea asta mi-a dat de gândit de foarte multe ori. Mi s-a întâmplat în special la o serie super-arhi cunoscută și anume, Născută din fum și os. Anul trecut pe vremea asta, dacă nu mă înșel, mi-am achiziționat-o foarte încântată după ce am văzut toate recenziile și părerile de bine despre ea. Ajunsă în bibliotecă mea și amânată pentru câteva săptămâni, atunci când am ales-o la lectură, m-a lăsat rece. Citeam în jur de 10-15 pagini și mă blocam. Mă tot uitam la numărul paginilor, la ceas să văd în cât timp am citit paginile respective și cel mai important: cât pentru numele lui Dumnezeu mai aveam. Mai pățisem o dată lucrul acesta cu ”adio, deocamdată”.

        Ulterior am părăsit lectura pentru că mai am aveam o speranța că într-o altă zi în care o voi relua îmi va plăcea foarte mult. Menționez că perioada ce a urmat a fost mai ceva ca un reading slump, nici de blog și nici de văzut seriale nu am mai avut chef. Așa ceva? Ziua care avea să îi ofere lui Laini Taylor încă o șansă a venit așa că într-un timp scurt, sper, recenzia va apărea.

        Născută din fum și os disponibilă la Editura Epica. Acum și volumul 2, Vremuri de sânge și străluciri de stele.

Imagini pentru daughter of smoke and bone banner

2. Ce faci atunci când ai văzut un film iar apoi ai aflat că a fost făcut după o carte?

         Plângi. De ce nu te-ai documentat, de ce, de ce, de ceeeeeeeee? Sigur că am pățit și lucrul acesta, doar din experiențe scriu. Love, rosie i-a adus împreună pe doi dintre actorii mei preferați și anume Lily Collins și Sam Claflin într-o adaptare după cartea Ceciliei Ahern, ”Suflete pereche”. Desigur, acum știu lucrul acesta dar acum 3 ani, nu știam. Dacă stau să mă gândesc mai bine acum 3 ani cred că eram aproape paralelă cu cititul, dar asta e altă discuție de care nu sunt prea mândră. Apărut în 2014, filmul este prima mea optiune, poate de aceea l-am văzut de vreo 7-8 ori, de revizionat într-o zi ploioasă, fericită, tristă, nervoasă, dezamăgită, șamd. Și prima mea recomandare.

         Indiferent dacă ești sau nu un fan al filmelor de drama, de dragoste, ar trebui să vezi filmul acesta pentru că sigur ești un fan al vieții. O poveste de viață și o lecție bună de urmat. Cartea înca nu am citit-o, este  undeva pe lista de așteptare. I-am recomandat-o unei colege, cu toate că eu nu o citisem, care nu a pus mâna niciodată pe o carte și a terminat-o în doar două zile.

Imagini pentru love, rosie banner

3. Ce faci când ai împrumutat o carte iar persoana respectivă nu ți-a mai înapoiat-o?

        Putere magică, forță mistică! Activăm uraganul, focul, apa, pământul, natura și rostim: Ai înghițit cartea sau te-a înghițit ea pe tine? Glumesc. Sau nu. Dar am pățit. Dacă stau să mă gândesc cartea încă îmi e la o colegă, dar știu ca e ținută în condiții bune. Heh, tocmai ce mi-am amintit de ea cu această postare. Subiectul cu împrumutatul cărților e oarecum sensibil pentru mine. Chiar dacă e doar o carte, a fost bănuțul meu și e copilul meu.

         Împrumutatul nu merge mai departe de camera părinților mei. Atunci când împrumuți cărți lucrurile sunt mai delicate pentru că avem tendința să stresăm omul cu întrebări: „la ce pagină ești?” „mai ai?” „la ce capitol?” „când ziceai că îmi aduci cartea?”. Sigur o să mai aibă chef omul de citit cartea dacă noi facem așa. Dar omule, fă și tu în așa fel să termini în timp util capodopera aia! P.S: Ioana, dacă citești articolul, hai adu-mi mâine vânătorii înapoi! =)

Imagini pentru the mortal instruments banner

        Cam atât pe ziua de azi, aștept răspunsurile voastre în comentarii. O zi bună!

V-am cuprins! – Ioana

Un gând despre „Ce faci când…? #1

Adăugă-le pe ale tale

  1. 1. Atunci cand citesc o carte super populara am asteptari destul de mari si poate de aceea nu sunt intotdeauna impresionata, dar incerc cat pot eu de mult sa termin cartea, poate finalul e de milioane. In faz ca.nu se poate deloc, abandonez lectura.
    2. De obicei sunt la curent cu toate cartile ce vor fi ecranizate, dar daca gasesc unul si nu stiam ca exista si carte, ma documentez, caut citate din carte si daca imi plac, ma apuc si de carte.
    3. Nu mi s-a intamplat pana acum. Chiar nu stiu cum.as reactiona. 🙂
    :))) :))) :)))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

