Best Book Lists · Trebuie să afli · Uncategorized

Ce spune semnul de carte pe care îl folosești despre tine?

Ne place să citim atât de mult încât uneori tindem să cărăm cartea cu noi peste tot. Ce te faci atunci când îți uiți semnul de carte în altă încăpere sau te apuci de o carte și efectiv nu mai găsești unul care să nu fie folosit? Împrovizezi. Postarea de astăzi are menirea de a vă destinde și de a vă face să zâmbiți. Lăsați la sfârșit comentariu cu metodele de improvizație pe care le-ați folosit.

1.Telefonul ca semn de carte

Chiar mi s-a întâmplat de multe ori să folosesc telefonul pe post de semn de carte. Cel mai probabil persoanele care îl folosesc în acest mod stau cu el pe aproape pentru a mai poza un citat frumos, pentru a mai posta o poză a cărții pe facebook/instagram, pentru a mai vorbi cu cineva. Da, cititul e mișto, dar dependența de facebook e și mai mare:))

2. Banii ca semn de carte

Aș putea fi considerată ca bogată, dar drept vorbind uneori mă scotocesc prin buzunare și folosesc ca semn de carte primul leu care îmi cade în mână. Bancnota din poză e doar cu titlu de prezentare Ce sunt banii dacă nu o bucată de hârtie? Numai buni de folosit pe post de semn de carte. Să vină toții banii semne de carte la mine…

3. Hârtia igienică – semn de carte

D-apoi cum să nu o folosești dacă citești în timp ce stai pe tron și îți dai seama că ar fi cazul să pleci de acolo dar ai uitat semnul de carte în dormitor. Nu poți pleca fără să te speli pe mâini și ștergi la …. deci improvizezi. Cititorul multitasking prezent aici la datorite!

4. Elastic de păr  ca semn de carte

Cum elasticile de păr sunt obiecte pierdute peste tot, deseori am șanse mai mari să dau peste unul în căutarea unui semn de carte. Haha…părul meu tot neprins rămâne. Improvizăm cu-n creion și acolo.

5. Colț îndoit

Metodă specifică cititorului păcătos. Recunosc, cartea a suferit câteva răni minore de dragul pozei dar a fost dusă repede în sala de reanimare și pagina aia încă trăiește. Acum serios, evitați această metodă! Priviți numai câte alternative găsiți. Imaginație vă trebuie.

6. Altă carte folosită ca semn de … carte

Doar un cititor înrăit și feroce care se apucă de 5 cărți o dată poate ajunge să apeleze la o alta pentru a o folosi în acest mod. Recunosc, nu folosesc foarte des această metodă. Am senzația că se lăbărțează cartea în care pun cealalt carte. Are sens ce zic?

7. Pix ca semn de carte

Apelez la un instrument de scris atunci când citesc în pauzele de la învățatul pentru examene. După îmi dau seama că am nevoie de stiloul ăla ca să scriu și cotrobăi totuși după un semn de carte. Asta pentru că adesea le pierd printre foile pe care urmează să le învăț. :)) Deci, o fi această metodă specifică cititorului bun la carte?

7. Plic de ceai ca semn de carte

Trebuie să fii prea zen pentru a folosi un plic de ceai ca semn de carte. Nu folosesc această metodă. Îmi țin plicurile de ceai în bucătărie (acolo unde le e locul) și nu prea citesc acolo. În plus, ce se întâmplă dacă iese culoarea din ceai și se pătează cartea? Agonieee.

8. Coperta cărții ca semn de carte

Bănuiesc că acesta ar fi scopul coperților de acest gen. E utilă metoda, dar doar pentru primele 50 de pagini. După am impresia că nu se mai închide cartea ca lumea și se boțește marginea paginilor. Nu recomand. Declar această metodă ca fiind specifică cititorilor care citesc cărți de dimenziuni reduse.

32641025-CC4E-4213-84E0-46840DD8EC50

9. Folosirea unui semn de carte clasic

Nu fac colecție, dar recunosc că îmi place să folosesc modele cât mai diverse și mă bucură enorm când cartea vine cu semnul de carte propriu. Dar, unde ar mai fi aventura dacă toți am folosi astfel de semne de carte? Am trăi după reguli, ori ele sunt făcute pentru a fi încălcate. Cu excepția interdicției de a îndoi colțul. Aia chiar e o regulă. Nu se încalcă! Bine, poate doar când faci poze pentru o postare de acest gen:))

Voi ce semne de carte dubioase mai folosiți? Cum vă place să vă aventurați pe meleaguri necunoscute și să trăiți „periculos”?

Alina Talabă

3 gânduri despre „Ce spune semnul de carte pe care îl folosești despre tine?

Lasă un gând bun :3

