Nemuritoarea Starling de Angela Corbett | Recenzie

Titlu: Nemuritoarea Starling (Emblema Eternității #1)17022254_1858119631068738_3942508369145833554_n

Autor: Angela Corbett

Editura: Grupul Editorial Corint (Leda Edge)

Nr. de pagini: 352

Data apariției: 23 februarie 2017

O dragoste atât de puternică, încât nici eternitatea nu îi poate despărţi

Evie Starling a dus o viaţă relativ obişnuită, ieşind cu prietenele, vorbind despre băieţi şi conducându-şi Mustangul din 1966. Toate acestea se schimbă atunci când se mută în Gunnison, Colorado, pentru a începe colegiul, şi când cunoaşte doi bărbaţi misterioşi.

De secole, Alex Night şi Emil Stone au dorit-o pe Evie, dar fiecare a avut propriile lui motive pentru a vrea să fie cu ea. Când amândoi susţin că sunt sufletul ei pereche şi îi povestesc despre un trecut incredibil, Evie află că este cu totul altă persoană decât credea. Curând, Evie se trezeşte în mijlocul unui război vechi de când lumea între Societatea Amaranthine, protectorii sufletului, şi Rezistenţa Daevos, distrugătorii  sufletului.

Cu un trecut pe care nu îl înţelege şi un viitor plin de pericole, Evie trebuie să decidă în cine să aibă încredere. Dar Alex şi Emil nu sunt singurii care o vor pe Evie, iar sufletul ei urmează să devină miza într-o confruntare pe viaţă şi pe moarte.

Încă din descriere se subliniază faptul că în acest volum ne vom confrunta cu un triunghi amoros, lucru care nu mă încântă deloc. Însă, primește puncte bonus în ceea ce privește coperta, iar ideea de suflet și reîncarnare mi se pare foarte interesantă. Ținând cont de faptul că am citit puține cărți pe tema aceasta, am decis să descopăr viziunea Angelei Corbett asupra acestei idei.

„Legenda spune că lumea a fost creată de Zeițe și de sufletele lor pereche. Zeițele erau atotputernice, iar împreună cu partenerii lor, au săvârșit un ritual care a creat două suflete – care se potriveau perfect, în toate privințele. Sufletele ăstora li se spuneau complemente divine. Dar sufletele trebuiau să învețe și să crească, așa că, în loc să rămână împreună, au fost trimise în lumea oamenilor și s-au contopit cu trupurile copiiilor care erau pe cale să se nască. Sufletele și-au petrecut viețile căutându-și cealaltă jumătate. Când trupurile lor de oameni mor, sufletele se reîncarnează ca să continue căutarea.”

O idee  puțin diferită față de cele întâlnite până acum în ceea ce privește originea lumii și reîncarnarea, aspect care m-a fascinat și mi-a alimentat curiozitatea de a citi cât mai repede acest volum.

Evie Starling mi-a adus aminte într-o oarecare măsură de marile eroine ale genului YA precum Rose Hathaway, Katniss Everdeen, Tris Prior, prin faptul că este o fire independentă, hotărâtă și încăpățânată. Este pasionată de drumeții și de mașini, conducând un Mustang GT din 1966 care fură privirile oricui. Detestă minciunile și să i se ascundă anumite lucruri, iar adrenalina îi curge prin vene. Un alt aspect care m-a încântat la personalitatea lui Evie este faptul că nu acceptă orbește tot ceea ce i se spune să facă, ba mai mult, impulsivitatea acesteia iese la iveală în astfel de momente și o determină să acționeze în mod contrar de cum i s-a zis.

Băieții își fac apariția în scenă pe rând, având ocazia să-l cunoaștem întâi pe Alexander Night, abia apoi pe Emil Stone. Aceștia fac parte din societăți diferite, Alex fiind membru al societății Amaranthine, cei care protejează sufletele pereche, pe când Emil face parte din Rezistența Daevos, cei care au drept scop distrugerea sufletelor pereche. Băieții cunosc lucruri despre trecutul lui Evie pe care ea nu și le amintește, motiv pentru care își ridică anumite semne de întrebare în legătură cu lucrurile pe care i le ascund Alex și Emil. Curând va descoperi că ambii au făcut parte din trecutul ei, însă lucurile devin neclare când vine vorba de rolul pe care aceștia l-au avut în viața ei.

Evie se trezește prinsă între cei doi băieți fermecători, fiecare dintre aceștia susținând că este sufletul ei pereche. Evident, aceasta e conștientă de faptul că numai unul dintre cei doi poate fi cu adevărat jumătatea ei, însă se găsește în imposibilitatea de a descoperi care e. Și, dacă protagonista consideră că situația în care se află nu e suficient de încurcată, apariția unor indivizi misterioși care o urmăresc nu fac decât să îi alimenteze neliniștea creată de cei doi băieți din jurul ei.

Cu toate că povestea se axează în mare parte pe triunghiul amoros format între protagoniști, evenimentele au reușit să mă binedispună și să nu-mi provoace acea stare de exasperare pe care o am în momentul în care citesc o carte bazată pe un trio amoros. Stilul autoarei este unul lejer, presărat cu replici sarcastice și amuzante care îți schițează câte un zâmbet chiar și într-un moment în care suspansul amenință să te spulbere. Recomand acest volum celor care doresc o carte ușoară, dar care să îți mențină interesul pe tot parcursul lecturării, precum și celor care doresc să descopere o altă viziune a conceptului de suflete pereche.

Nota mea pentru acest volum este de 3,5/5, cu mențiunea că triunghiurile amoroase nu sunt punctul meu forte. 3_books

Cartea poate fi achiziționată de pe site-ul Editurii Corint la un preț redus. Tot ce trebuie să faceți este să dați click AICI. De asemenea, volumul mai poate fi găsit și în librăriile partenere precum Elefant, Libris, Cartepedia etc.ytu

4 gânduri despre „Nemuritoarea Starling de Angela Corbett | Recenzie