Inecto Super Nourishing Coconut Shampoo & Conditioner | Recenzie

Inecto Shampoo

Voi începe cu recenzia șamponului, deoarece pe acesta l-am achizionat primul din DM. Sunt înnebunită după beneficiile uleiului de cocos și ambalajul extrem de plăcut m-a atras instant. Abia apoi pot spune că am observat că are 90% ingrediente de origine naturală și că nu este testat pe animale. Dacă nu ați căutat poze cu animale pe care s-au testat produse cosmetice, vă sugerez să nu o faceți. Mă doare inima numai cât mă gândesc. Nu aș fi făcut recenzie la un șampon dacă nu aș fi fost foarte încântată de beneficiile sale.

IMG_20170327_182728

De aproximativ jumătate de an mă confruntam cu problema mătreții (nu este nimic rușinos în a avea mătreață, aceasta fiind doar o problemă a scalpului). Am încercat Clear, Syoss, Head&Shoulders, problema persistând. Am avut un oarecare îmbunătățire cu Clear, dar aproape de terminarea sticlei de șampon problema mi-a revenit. Am testat și spălarea cu săpun natural de urzică achizionat tot din DM, dar în afara faptului că părul părea mai bogat și avea foarte mult volum, aspectul pielii scalpului nu mi s-a îmbunătățit vizibil.

Am luat acest șampon pentru miros și nu mă așteptam să mă scape de această problemă dar a reușit. Uleiul de cocos din compoziție chiar face minuni! Trebuie să menționez faptul că samponul nu este foarte vâscos sau bine închegat, miroase foarte puternic a cocos și nu face foarte multă spumă. Am senzația că la clătire lasă mai multă spumă balsamul decât balsamul, dar vorbim despre asta mai jos. Părul nu mi se îngrașă și pare mai sănătos.

Un punct în minus este legat de faptul că acesta are în compoziția sa parfum. Mi-ar fi plăcut să simt mirosul uleiul de cocos, dar probabil că acesta este unul rafinat, fără miros.

După cum a spus eu l-am achizionat din DM cu vreo 18-20 lei, redus de la vreo 28 de lei. O perioadă a fost și pe Elefant la un preț mult mai avantajos, dar nu l-am mai văzut.

Ingrediente: AQUA, SODIUM LAUREATH SULFATE, SODIUM CHLORIDE, COCAMIDE DEA, COCAMIDAPROPYL BETAINE, GLYCERIN, GLYCOL DISTEARATE, STEARETH-4, COCOS NUCIFERA OIL, POLYQUATERNIUM-10, PARFUM, SODIUM CARBONATE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID.

Legendă: POOR, AVERAGE, GOOD, BEST

inecto_conditioner_review

Inecto Conditioner

Balsamul l-am achizionat cam la 2 săptămâni după șampon (suntem săraci și n-avem bani. csf? n-ai csf.) Eu am un fir de păr foarte gros, cu mult volum și nu foarte sănătos. Cineva a încercat să se facă singură blondă acasă acum mai mulți ani. Vârfurile mele sunt și acum traumatizate săracele.

Nu foloseam în mod normal balsam dar când l-am văzut și pe acesta redus am zis să îi dau o șansă, mai ales că am fost încântată de șampon. Și acesta are tot 90% ingrediente de origine naturală. Sper să nu fie doar marketing pur, nepricepându-mă prea mult la capitolul ingrediente. A reușit să îmi îmblânzească părul rebel și să îi mai ia din volum. Da…pare ciudat ce zic, dar eu nu vreau volum la păr. Cu volum mare probabil aș arăta ca o măturică.

Mi se pare ciudat faptul că la clătire balsamul lasă mai multă spumă decât șamponul. Îmi ia vreo 5 minute să îl clătesc foarte bine. Poate nu procedez eu corect. Poate ar trebui să mai rămână și ceva în păr. Habar-n-am. Oricum sunt încântată de produs pentru că îmi lasă părul moale și cu un miros frumos. Cred că îl voi recumpăra în viitor. Aștept să văd cum se comportă părul meu până la final cu el.

Ingrediente: AQUA, CETEARYL ALCOHOL, STEARALKONIUM CHLORIDE, CETRIMONIUM CHLORIDE, COCOS NUCIFERA OIL, PARFUM, STEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL ALCOHOL, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID.

Legendă: POOR, AVERAGE, GOOD, BEST




Postarea aceasta reprezintă un prim pas spre schimbarea ”la față” a blogului. De ceva vreme tot îmi propun să extind subiectele discutate pe blog și spre această zonă de beuty, nu pentru că aș fi vreo expertă, ci pentru că vreau să împărtășesc cu voi părerile mele. În viitor blogul se va extinde destul de mult, deci stați pe aproape.

Alina Talabă

3 gânduri despre „Inecto Super Nourishing Coconut Shampoo & Conditioner | Recenzie

Lasă un gând bun :3

