Cum îmi organizez cursurile la facultate?

caiet

Ok…O să vi se pară poate ciudat faptul că am ajuns să scriu pe blog despre așa ceva, dar vreau să vă spun că după 2 ani și un pic de facultate, cred că în sfârșit am găsit metoda inedită de a îmi organiza și eu cursurile.

Am scris paragraful de mai sus în urmă cu aproximativ o lună, când a început primul semestru. Am încercat o perioadă de timp să țin câte un dosar pentru fiecare materie, la care să adaug zilnic foi noi. În anul I, obișnuită ca în liceu, am avut caiet separat pentru fiecare disciplină. În anul III am încercat un dosar pentru toate disciplinile, dar mi-am dat seama că e foarte ușor să încurci în felul acesta foile și să nu mai găsești niciodată nimic.

stilou_mare

Soluția?

Acum am observat că în facultate cu fiecare an scrii tot mai puțin la cursuri/seminarii/laboratoare, dar ai de învățat tot mai mult:)) (ironic,nu?).

Am renunțat la dosare pentru că efectiv nu prea ai chef să stai să citești foi împrăștiate alandala. În plus, eu sunt genul care memorează în timp ce învață unde este așezat textul în pagină (memorie vizuală foarte bună). Am luat deci un caiet ieftin de 100 de pagini și l-am împărțit cu niște separatoare. Am doar 6 subiecte semestrul acesta, dintre care la unele am observat că nu apuc să scriu decât data la ora (facultatea e mișto…până la primul test).

În felul acesta mi-e mai ușor să mă organizez și să scriu acasă ceea ce învăț, pentru a avea în vedere. Da, scriu mai mult acasă decât la cursuri:)) Nu cred că vă așteptați la asta.

stilou

Oh, v-am arătat noul stilou cumpărat de la Cărturești? Deci îl ador! Scump dom’le, da fain rău!  Îl găsiți aici. Dacă vreți aș putea să îi fac și o recenzie.

Voi cum vă organizați cursurile? Folosiți bibliorafturi, dosare, caiete? Am colege care vin cu bibliorafturi, dar deși mi se pare o metodă foarte bună de organizare, nu mă văd cărând zilnic așa ceva după mine.

Alina Talabă

4 gânduri despre „Cum îmi organizez cursurile la facultate?

Lasă un gând bun :3

