După ce am găsit fericirea – Anna Todd || Recenzie

Imagini pentru dupa ce am gasit fericirea

Autor: Anna Todd

Nr. pagini: 496

Editură: Trei

Limba originală: engleză

An apariție: 2016

La mulți ani, femeie! Iată că fix astăzi aduc pentru voi recenzia ultimului volum din seria After. După ce am găsit fericirea o să te facă să plângi, să ierți și să iubești, însă până atunci să aruncăm cu ceva critici, zic. Vă avertisez că e posibil să apară anumite SPOILERE!

    Mai puternici ca niciodată și totuși atât de fragili. La ultimul fir de ață,  acesta pare că se rupe total pentru că Tessa își dă seama după toate cele prin care a trecut Hardin că nu îl mai poate ajuta. Îl iubește, dar oare merită să își sacrifice în continuare lacrimile, inima pentru el? Dar oare el? Va face ceva să schimbe acest final?

           Ițiiii, abia așteptam să scriu recenzia aceasta. Doamne cât am așteptat. Deși am terminat cartea aseara, toată ziua m-am gândit cum să fac să postez mai repede pe blog și să vă împărtășesc gândurie mele legate de acest ultim volum.

          M-a distrus. M-a distrus în bucățele. M-a terminat până la ultimul nerv. Acesta e Hardin pe care mi-l amintesc eu de acum trei ani. Acesta e Hardin care m-a învățat să am speranță până în ultimul moment pentru că până la urmă, cine să fi suferit atât de mult ca el?

17230390_1441548022551705_564524121_o.jpg
Citiți!

           Scăpăm de Tessa cea aiurită și mironosiță. Facem cunoștință cu o femeie puternică care își întelege în sfârșit propriile valori. Deși viața îi mai dă un șut în fund că de, nu renunță la visurile ei și pleacă la New York cu prietenul ei cel mai bun, Landon.

           Unde e Hardin din ecuație? E, dar nu face parte întocmai din ea. Tessa încearcă șă își pună ordine atât în gânduri cât și în viața sentimenală după ce suferă un episod de cădere psihică. Nopți nedormite, zile flămânde și coșmaruri, acestea îi condimentează traiul Tessei pe parcursul ultimului volum.

          Ce face Hardin în tot timpul acesta? După ieșirea de la începutul cărții atunci când o trimite acasă pe fata iubită, se autoeducă. Suferința și faptul că viața și-a bătut în mod batjocoritor joc de el îl transformă într-un altfel de bărbat. Își construiește relația împreună cu Ken. Suportă mult mai bine noile vești pe care atât familia cât și Tessa i le aduc. Renunță la violență și abordează situațiile într-o altă manieră decât cea pe care o folosea înainte: spargem două sute de vaze, rupem dulapuri, pumnii și ne refugiem într-un bar până dimineață. Nu. Așa ceva nu mai întâlnim în ultima carte.

          Decizia definitivă de a se separa de Hardin este luată de Tessa după ce Landon îi aruncă în față adevărul despre cum a influențat relația ei toxică cu Hardin pe toți ceilalți din jur. În urma tuturor vorbelor spuse are loc această faimoasă despărțire care evident nu ține prea mult.

          Finalul cărții mi-a plăcut enorm. Știam deja cum se va încheia însă m-a ținut cu sufletul la gură.


Puncte tari: pluriperspectivism (mai mult perspectiva lui Hardin), pagini aerisite;

Puncte slabe: puteam trăi și fără intruducerea în scenă a lui Zed;

Scena preferată: nunta lui Landon


          Ador seria, asta e. Mi-a plăcut și atunci, îmi place și acum. Diferența e că acum m-am axat mult mai mult pe detalii și am ”săpat” în carte dincolo de scenele de dragoste și de remărci perverse. Pentru cei care aseamănă seria cu Fifty Shades of Grey, mai citiți! Vă rog eu, vă implor! Astfel vă trimit la reducerile de ziua fameii să vă achiziționați această serie.

17195338_1441548005885040_1731103819_o
După ce am găsit fericirea

      „Indiferent din ce mama naibii sunt plămădite sufletele noastre, ele sunt la fel.”

 V-am cuprins! – Ioana

 

Imagini pentru hessa
Fan Poster

 

 

 

 

 

 

 

 

8 gânduri despre “După ce am găsit fericirea – Anna Todd || Recenzie

  1. Twilight…este saga mea de suflet, ca si a ta!😂Eu am 40 de ani, insa ador aceste carti si iti spun sincer, am avut o perioada dupa ce am terminat cu ele, in care ma uitam „crucis” la sotul meu!😂😂Il vroiam pe Edward, sau ma rog, sa se apropie macar un picut, de personajul acesta!😂😂In fine, bine ca mi-am revenit!In rest, toate cele bune, draga mea si la cat mai multe carti citite!

    Apreciat de 1 persoană

    • Bună, Clara! Cred că actorii respectivi au fost propuși pentru cast de către fani, unii dintre ei chiar fiind aprobați. Nu cunoaștem nici o noutate despre apariția filmelor. Ne bucurăm că ne-ai ales!♥ O zi bună!

      Apreciază

  2. Pentru ca ma gandeam exact la ce ai scris pe final, in legatura cu fifty shades of grey , vreau doar sa iti zic ca sunt de aceeași părere. Am citit un volum din ea, pe mine una nu m-a prins in ghearele ei atat de mult, doar curiozitate m-a facut sa citesc, pentru mine a foat un pic cam prea extravagant as spune. Seria after a fost opusul, desi am descoperit-o cam târziu, vad ca foarte multe persoane au citit, sunt cam întârziată de obicei ;))
    Am ajuns la volumul 3 într-o saptamana, cam așa, deși mi s-a parut un pic puerila, recunosc ca imi place, unul dintre motivele principale e datorat prezentării faptelor si problemelor cat se poate de reale ale multor adolescenți. 😊 Scuze, citind cartea am simțit nevoia sa imi împărtășesc parerea cu cineva. 😊

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3