Book Tags

The Literary Dinner Party || TAG

     Bună ziua! Ne-am adunat astăzi – =)))) – aici pentru a oficializa acest minunat tag primit de la camarada mea Dweenie de la The Fictional Universe.

Deci cu cine petrecem?

1. Un personaj care gătește/căruia îi place să gătească.

Habar nu am, cred că o voi chema pe mama. =))

2. Un personaj care are destui bani pentru a finanța petrecerea.

tumblr_oldytpQ3o31s6sg6eo1_500.jpg

Bună seara, domnule Grey! =)

3.Un personaj care poate cauza o scenă.

Hardin Scott, mereu la îndemâna oricui!

4. Un personaj amuzant.

Travis Maddox, hai încoace.

5. Un personaj care este super popular.

Blair Woldorf. Am zis destul.

6. Un cuplu care să nu fie prea romantic.

Tessa și Hardin. Hardin deja e, deci o mai aduc doar pe Tessa.

7. Un erou/eroină.

Tobias Eaton.

8. Un personaj negativ.

Kaz Brekker dacă îl pot încadra aici.

9. Un personaj subapreciat.

Sebastian Morgenstein.

10. Un personaj la alegerea mea.

Doar unul? Nu pot mai multe? =( Of, bine. Will Herondale.

     Eu m-am distrat, aștept și părerile voastre. O nominalizez în continuare pe Rebecca. Dacă și voi vreți să faceți acest tag sunteți liberi, doar să precizați de la cine ați preluat ștafeta!

V-am cuprins!Ioana

 

Un gând despre „The Literary Dinner Party || TAG

Lasă un gând bun :3

