Valentines Day for readers || Book Tag

       Cum ziua îndrăgostiților nu întârzie să apară, nimeni nu ar trebui să fie singur. Sau cel puțin în această lume. Astfel ne-am gândit să dăm drumul unui micuț  tag (neîntâlnit) destinat cititorilor! 

        Aici sunt regulile:

  1. Menționează creatorul tag-ului
  2. Menționează blogger-ul care ți-a plasat ștafeta
  3. Utilizați personaje literare, din seriale sau din filme

Let the game begin!

          1.Cu cine te pregătești?      

 a.jpg

Cu siguranță nu o să ratez ocazia și o voi chema pe Kacey Cleary din ”Zece respirații scurte”. Ea mă va aranja perfect pentru această zi. Sfaturile ei îmi vor da încredere în mine.

   2. Cine îți va aduce un trandafir?

 Daemon a intrat de dimineață pe fereastră și iată-l ce surpriză frumoasă mi-a făcut!

3. Cine îti va da doar bomboane?

         Alec Lightwood, doar atât? E de așteptat, sunt sigură că i-ai pregătit ceva mai frumos lui Magnus. =)

4. Cine îți va face un cadou frumos?

gif, the vampire diaries, and paul wesley image

           Mă încred în el și știu sigur că Stefan Salvatore nu mă va dezamăgi!

5. Cine te scoate la film?

dsad.jpg

       Trent Maddox, așa faci tu? Doar atât?

6. Cine îți va face cea mai frumoasă declarație de dragoste?

sd.jpg

      Am încredere în băiatul cu vioara și cu părul alb, Jem Carstairs.

7. Cine te ignoră?

gh.jpg

       Hardin/Harry/  Scott/Gray! Cine îți permite ție? Înteleg cât înteleg dar o poți lăsa câteva minute pe Tessa. Diferență de fus orar, poți trece mai întâi pe la mine!

8. Cine te scoate la cină?

khkhjkh

Abia așteptam să ajung la el și anume la Will Herondale. Mi-am schimbat numele pentru tine! Tata mă strigă ”erondale” prin casă! Merit măcar atât! Sunt convinsă că voi avea parte de o noapte de neuitat!

9. Cu cine îți îndeplinești o fantezie?

ghghg.png

    Răspunsul vine de la sine, domnule Grey. Pot să vă duc eu în camera mea de joacă? ⇓

Sper că v-a plăcut micul nostru tag și că v-ați distrat. Nominalizez în continuare pe Dweenie, RebeccaAlexandra și Audrey.

ppppo.jpg
Camera mea de joacă
Lasă un gând bun :3

