Ce fac pentru a fi productivă în vacanță?

productivitatea_in_vacanta

Sunt genul de persoană care se plictisește atunci când stă degeaba. Încerc deci să îmi umplu timpul cu folos zilnic, chiar dacă se presupune că am vacanță și ar trebui să lenevesc cât e ziua de lungă.

Pentru mine vacanța este perioada când în sfârșit pot să-mi aloc mai mult timp mie, să mă răsfăț, să fac lucruri pe care le-am tot amânat. Îți împărtășesc mai joc câteva dintre ele, sperând că te vor inspira să faci și tu o treabă mai bună:

1.Mă trezesc devreme.

Recunosc, nu tot timpul. Dar am observat că zilele pe care le încep de la ora 8-8:30 sunt mult mai productive decât cele când mă trezesc la 11-12. În plus, nu sunt genul de persoană care să adoarmă mai târziu de ora 12, deci nu îmi este foarte greu să mă trezesc mai devreme.

2. Îmi planific ziua.

De vreo lună experimentez cu propriul meu bullet journal. Cu siguranță faptul că îmi setez niște taskuri zilnice, mă motivează să îndeplinesc cât mai mult dintre ele. L-am folosit și pentru a-mi planifica învățatul pentru sesiune și a dat rezultate minunate. Probabil voi vorbi despre asta într-o postare separată.

3. Citesc cărțile pe care voiam să le citesc de mult timp.

Voi știți ce minunat mi se pare să citesc în sfârșit mai mult de 2 capitole pe zi dintr-o carte? Profit de vacanță din plin pentru a citi cât mai multe cărți și pentru a-mi planifica recenziile pe care urmează să le postez.

4. Încerc să fac exerciții

Vacanța pentru mine este o perioadă de sedentarism. Nu prea ies din casă suficient de mult (da, trebuie să fac ceva în privința asta) și încerc să suplinesc cu exerciții. Intru pe youtube, caut workout-uri care se pot face fără echipamente speciale și îi dau bătaie. Evident mă opresc pe la jumătatea videoului cu respirația întretăiată, dar voi să nu faceți ca mine.

5. Învăț lucruri noi pentru licență și viitorul job

Da, învăț. La vară vreau să mă angajez în domeniul IT. Orice informație nouă pe care o învăț în perioada aceasta este o cărămidă pusă pe drumul către job. În plus, tot la vară trebuie să îmi prezint licența, iar vacanțele sunt ca o gură de aer proaspăt, pentru că în sfârșit pot să mă documentez și eu despre ce ar trebui să mai fac. În timpul semestrului nu prea am avut timp 😦 Prea multe teste, proiecte, chestii de citit…

6. Încerc să adopt un nou obicei

Se spune că durează cam 21 de zile până când îți construiești un nou obicei. Pentru asta am pus un habit tracker în bullet journal. Am trecut acolo obiceiurile din care doresc să fac o rutină, cum ar fi exercițiile de la punctul 4. Încerc să mă țin de ele.

7. Mă relaxez.

Pentru a fi productiv trebuie să te relaxezi. Vacanța e momentul în care mă relaxez punându-mi măști de față și fac băi fiebinți mai mult decât deobicei.  E momentul ăla când experimentez machiaje noi, pentru că am timp mai mult. Aprind lumânări, care se presupune că ar trebui să fie parfumate…………….mda.

Caut și eu niște lumânări bune! Recomandați-mi oameni buni! Vă rog!

Voi ce faceți pentru a fi productivi în vacanță?

6 gânduri despre „Ce fac pentru a fi productivă în vacanță?

  1. Măi, încercă la lidl sau pepco, ar trebui să găsești ceva lumânări parfumate :)) eu de acolo mi-am mai luat. Și vreau să îți spun că îmi plac super mult postările tale de genul ăsta, acum mă duc să citesc si articolul anterior! 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3

