1 star · Book Review · Cărți abandonate

Cărți abandonate #1: Fericirea începe azi, de Jamie McGuire

recenzie fericirea incepe azi carte jamie McGuire

Deși unii dintre voi mi-au recomand călduros Fericirea începe azi, nu mi-a plăcut deloc.

Nu știu de ce, dar am avut presentimentul că această carte mă va dezamgi. Am zis totuși să îi dau o șansă, ținând cont de popularitatea ei. Ei bine, nu am reușit să depășesc 100 de pagini de citit. Personajele deveniseră prea tâmpite (scuzați cuvântul) pentru gustul meu.

Despre ce este cartea?

Povestea este conturată în principal în jurul a două personaje, Travis și Abby. Travis ”MadDog” Maddox este genul acela de adolescent (încă nu-l pot numi bărbat) din filmele pentru adolescenți americane, șarmant, cu care ar fi în stare să se culce toată populația feminină din colegiu. Nu caută o iubită stabilă, deși unele fete au impresia că dacă reușesc să îi intre în așternuturi capătă automat statutul de parteneră. Își câștigă banii din lupte de stradă, în ciuda faptului că  este un student eminent și are bursă. Păi cum, printre atâtea partide de sex, merge din când în când și una de studiu, nu?

Despre Abby nu pot spune foarte multe, deoarece nu am reușit să ajung la partea în care ea să fie în totalitate conturată cititorilor. Mă voi orienta după sinopsis și vă voi spune că trecutul ei este plin de nopți de beție și nu îi face prea mare cinste. Ajunsă la colegiu alături de prietena ei, America, într-un alt stat față de cel natal, încearcă să își atribuie rolul de fată cuminte. Cu toate acestea, comportamentul său o dă încă de la început de gol.

Fericirea incepe azi recenzie carte Jamie McGuire

De ce mi s-au părut personajele tâmpite?

Păi, măi oameni buni. Vouă când vi se strică țevile cu apă caldă în cămin și nu aveți cu ce vă spăla, ce faceți? Te duci la administrația căminului și așepți să se rezolve problema. Eventual te duci și tu la o colegă în alt cămin, poate la un prieten, faci un duș și te reîntorci în camera ta. Nu, Abby împreună cu prietena ei America, preferă să se mute vreo lună în casa sus numitului Travis, recunoscut pentru faptul că se culcă cu tot ce prinde.

În plus, hai să joc rolul de fată dezgustată de ce face Travis pe canapeaua lui împreună cu fetele alea care îi cad în plasă. Nu, Abby nu poate dormi pe canapeaua aia plină de cine știe ce…(eh, înțelegeți voi la ce mă refer, dacă sunteți suficient de mari). Acceptă soluția de compromis și ajunge să doarmă cu Travis în pat, în dormitorul acestuia. Halal soluție salvatoare, nu?

Sunt amândoi prieteni care au făcut un pact că nu vor face sex, iar adesea Abby începe să se simtă jignită de propria înțelegere. Cum adică nu vrea să facă sex cu ea? O fi oare prea urâtă? Eu zic că poate i s-o părut la început prea proastă…

Fericirea incepe azi Jamie McGuire recenzie carte

Alte aspecte care mi-au displăcut

  • Dacă mai citesc vreodată Pidgeon prin vreo carte, cred că o să renunț și la aia. Travis o „alintă ” pe Abby așa. Pidge, Pidgeon, Pidgeon, Pidge….încetează!
  • Travis tinde să devină nervos, gelos, să dea pumni, să îi controleze viața lui Abby. Abby se simte flatată de comportamentul lui. Ha, tocmai l-o pocnit pe unu pentru ea. Ce miștoooo! O iubește macsim! Adice, ce fel de comportament promovează cartea asta?

Aspecte care mi-au plăcut

  • Apropierea dintre Abby și Travis a fost oarecum captivantă. Sinceră să fiu am crezut pentru o clipă că îmi va plăcea cartea și că va fi foarte bine. Adică păreau drăguți așa cum se ciondăneau. M-am păcăliiit! Nu vă lăsați înșelați.

Stau și mă gândesc că poate nu am citit cartea la vârsta la care trebuie. Poate pe la 14 ani aș fi fost fermecată de comportamentul de golan al lui Travis și aș fi fost prostită de povestea asta. Mă bucur că nu am avut cum să o citesc atunci. Nu aș fi vrut să cred că e ok să existe violențe în cuplu și că e bine ca cineva să-mi controleze până și modul cum mă îmbrac. Mi se pare întreg subiectul aberant.

Nota:1/5 ★☆☆☆☆

Nu am mai dat niciodată o notă atât de mică unei cărți. Haha. Asta chiar o merită!

Mulțumesc celor de la Târgul cărții pentru șansa de a citi această carte! Evident, nu vă recomand să o cumpărați pe aceasta. Ar fi o risipă de bani. Vă invit însă să atuncați o privire la ofertele lor. Pe site puteți găsi atât cărți noi, cât și cărți de anticariat.

5 gânduri despre „Cărți abandonate #1: Fericirea începe azi, de Jamie McGuire

  1. Vrei sa spui ca nu ti-a placut cartea si nu o recomanzi ?? Ha-ha -ha am inteles ,de ce ai facut acest concurs !,.Nu-i nimic ,fiecare cu gusturile lui,s-ar putea mie sa-mi placa si tocmai de aceea ,m-am inscris la concurs,poate o castig. Multumesc draga mea !

    Apreciază

  2. Vai, mie mi-a placut la nebunie seria aceasta, nu inteleg cum de tie nu-ti place..piate nu citeste de acest gen…nu stiu…oricum e sexy sa iei bataie 😂

    Apreciază

Lasă un gând bun :3

