This Or That Book Tag – Leapșa

this-or-that-book-tag

Am preluat acest tag de pe un blog străin, nevăzându-l până acum realizat de către nici un blogger de pe la noi.

Aici sunt regulile:

  • Menționează creatorul tag-ului
  • Menționează blogger-ul care ți-a transmis ție tag-ul
  • Alege o opține din cele de mai jos
  • Dă tag altor 5 persoane pentru a realiza acest tag.

Preferi cititul în pat sau în alt loc?

Cel mai des citesc în pat, eu neavând o canapea sau un fotoliu la mine în cameră. Trebuie să recunosc că în ultimul an am descoperit faptul că cititul pe tren poate fi foarte relaxant și deopotrivă captivant. Abia aștept următoarea vacanță.

10nk4sut9fog2c

Personal principal Feminin sau Personaj principal Masculin?

Personajele feminine cu siguranță sunt cele care au parte de toată admirația mea, deoarece adesea mă regăsesc cu dânsele. Este necesar să las aici un mic pomelnic al personajelor favorite: Louise Clark, Katniss Everdeen, Hermione,  Anna Watson. Uneori prefer și personajele masculine, dar depinde foarte mult de starea de spirit.

Gustări dulci sau gustări sărate?

Nu prea mănânc în timp ce citesc, deoarece fac mereu firimituri și îmi e frică să nu îmi murdăresc cărțile…

Trilogii sau serii alcătuite din mai multe volume?

Eu în general mă plictisesc repede de o anumită acțiune, deci cred că aș alege trilogii. Totuși, dacă mă gândesc la seria Outlander, care are 9 volume, cu siguranță aș alege cea de-a doua variantă.

tumblr_inline_nbdwwikmog1rxc9kj

Narațiune la persoana I sau narațiune la persoana a III-a?

Îmi plac cel mai mult cărțile cu narațiune la persoana a III-a. În felul acesta am impresia că ajung la mine mai multe detalii și sentimente din partea tuturor personajelor, și nu doar a unuia singur.

Citire în cursul nopții sau în cursul dimineții?

Dimineața sunt mult prea adormită pentru a citi, deci prefer să rezerv această activitate pentru timpul serii, la lumina lămpii.

Librărie sau bibliotecă?

Nu am mai fost la bibliotecă de mult timp. Prefer să îmi comand cărțile de pe elefant.ro (deoarece au oferte foarte bune). Uneori le cumpăr direct din Cărturești, mai ales de când am descoperit că au volume în engleză.

Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi?

După ce am terminat de citit ”Înainte să te cunosc”, cu siguranță voi alege prima variantă. Da, am nevoie de o carte care să îmi provoace râsul și care să mă destreze. Dacă aveți o sugestie, vă rog să mi-o împărtășiți.

when-you-get-notification-from-your-bank-direct-deposit-went-through

Copertă albă sau copertă neagră?

Hmm, cu siguranță îmi plac mult coperțile albe din seria Polirom Top 10+.

Roman psihologic sau roman de acțiune?

Roman de acțiune, deoarece în felul acesta simt că am posibilitatea de a descoperi noi lumi. Ce-i drept, îmi place genul acela de roman care combină acțiunea cu latura psihologică. Nu îmi plac deobicei cele care se axează doar pe parcursul unui personaj, deoarece tind să  devină plictisitoare.

Dau tag-ul mai departe către:

Simina’s Books, Angela – The land of Books, Daria – Cărțile nopții, Roxi – Gânduri despre cărți, Gabriela – Romance of pages

12 gânduri despre „This Or That Book Tag – Leapșa

Adăugă-le pe ale tale

  1. E foarte drăguț tag-ul, chiar mă gândeam să fac un tag pe blog, daaar nu aveam idee care anume. :)) Probabil îl voi face și eu mâine sau când am timp :3 Mulțumeesc!

    Apreciază

      1. Păi, coană Alina, a fost greu, greu… A venit o întrebare, să vezi… Mai mare decât toate misterele din aventurile lui Hendrik de Mol… Avea o gură cât o șură… Era să mă mănânce, dar am luptat. Am luptat cu vitejie. În asemenea condiții, sleită de putere, i-am zis corbului să ia în cioc puțin ceai de soc să-mi aducă, dar n-a vrut… Așa că m-am luptat cu paloșul și cu sabia și cu sulița și cu saba și cu iataganul și cu baltagul de asemenea până am învins întrebarea. De răspuns concludent nici nu se pune problema, având în vedere că elementul ajutător (corbul) nu s-a prea învoit să-mi aducă ceaiu’. 😀

        Apreciază

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

