De ce cărțile foarte căutate nu au niciodată reducere?

15056776_194843720923688_3104576973444218880_n
Voi ați observat faptul că cu cât o carte este mai cautată și mai în vogă, cu atât cel care dorește să o cumpere beneficiază de o reducere mai mică? Abia ulterior, după ce mai trece ceva timp începe să scadă și prețul acestora. Sunt curioasă dacă anul acesta de Black Friday se vor aplica reduceri și pentru cărți precum Harry Potter și copilul blestemat, Miss Peregrine, Game of thrones, Fiica papei sau Ucenicul arhitectului. Cam acestea sunt cărțile pe care mi le doresc de ceva timp, citind recenzii destul de bune despre ele. Mi s-a părut ciudat la început faptul că Harry Potter și copilul blestemat este scrisă sub forma unei piese de teatru, dar parcă asta îmi stârnește și mai mult curiozitatea. Interesul pentru Miss Peregrine provine din faptul că am văzut filmul regizat de Tim Burton și pot spune că nu ma asteptam să fie atât de captivant.
În ceea ce privește reducerile, vă recomand să stați cu ochii pe următoarul site, care anunță promoții foarte bune la cărți începând cu miezul nopții: http://bit.ly/2fZMDh3. Pe lângă reduceri la cărți, cei de acolo au mai anunț promoții și la cosmetice, pantofi, ceasuri și parfumuri. Vă sfătuiesc să urmăriți în același timp prețurile și pe Okian sau Libris, cel din urmă oferind și transport gratuit la comenzi de peste 30 de lei.
Alina.
4 gânduri despre „De ce cărțile foarte căutate nu au niciodată reducere?

  1. La Game of Thrones au fost reduceri foarte mari, la un momentdat chiar 50%, daca le luai direct de la Nemira, de pe site sau la targuri. In general la ei pe site cartile propri au reduceri mai mari ca in alta parte.
    Eu am luat Lumea de Gheata si Foc cu 50 de lei de la standul editurii la un targ,

    Apreciază

  2. Și eu vreau să citesc „Game of thrones”. M-am apucat acum de serial și mă atrage super mult; bine, am înțeles că abia de au legătura cărțile cu serialul. Cât despre „Harry Potter și Copilul Blestemat” eu am primit-o drept sponsorizare, că altfel nu m-aș fi îndurat să dau atât de mult pe ea (bine, eu aș fi vrut ediția în engleză, care era mai scumpă). Dar sincer, nu ți-o recomand. I-am dat 3 steluțe pe Goodreads, dar cred că doar așa, că iubesc eu seria HP. Nu știu, mi se pare că e o carte scrisă numai ca să fie scrisă și care ar fi putut fi publicată de orice fan înrăit și poate să fi fost chiar mai bună. Nu îmi place cum au evoluat personajele; nu spun că aș fi vrut să fie așa cum mi le imaginam eu, dar nu mai regăsim de loc caracterul lor. Bine, într-un fel nu regret că am citit-o, pentru că acțiunea a fost destul de palpitantă și imi era dor de ideea de HP.

    Dacă o citești, chiar sunt curioasă să revii cu recenzia! 😀

    Apreciază

    1. Cu siguranță o voi citi, dar mai întâi să termin seria HP. Chiar dacă am văzut toate filmele, observ că în cărți sunt foarte multe detalii prea puțin tratate în ecranizări. După aceea voi trece și la HP și copilul blestemat. De serialul Game of thrones eu m-am apucat de vreo 3 ori. Aștept o vacanță serioasă pentru a mă uita la toate sezoanele în vreo săptămână, două. Probabil asta dintre semestre îmi va fi prielnică.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3

