Bloody Mary Continuă

7411650-256-k954967

Pentru cei care mă cunosc de pe vremea când scriam povești pe pagina Povești pentru adolescenți, vreau să vă anunț că am redescoperit arhiva cu poveștile undeva pe un cont mai vechi de dropbox. Da, credeam ca le-am pierdut pe vecie, dar se pare că mi-am luat totuși o măsură de back-up….de care am uitat vreo 3 ani pe puțin, dar nu conteaza.

Deci, dacă vreți să aflați continuarea poveștii, vă invid să recitiți povestea de la capat:)) Nici eu nu mai știu tot ce am scris la ea. Sunt așa fericităăăăă. Las link-ul poveștii aici. Promit să o recitesc într-o seară și să o recorectez. Sunt sigură că am multe greșeli sau formulări proaste, scriind-o inițial în clasa a 9-a. Promit să postez de acum capitol nou la cel mult 2 saptămâni, până la final. Eu e fericităăăă! Atât am avut de zis.

Îmbrățisări. Alina.

Lasă un gând bun :3

