Chaos (Am murit, din fericire #2) de Theo Anghel | Recenzie

Titlu: Chaos (Am murit, din fericire #2) fd

Autor: Theo Anghel

Editura: Quantum Publisher

Nr. de pagini: 336

Data apariției: februarie 2016

 

sinopsis (1)

Fabuloasele aventuri ale Orianei continuă în 336 pagini de emoție condensată. Ai 336 motive să citești această carte.

Tânăra Oriana moare într-un accident, chiar în ziua nunții ei. Pentru oricine, acesta ar părea sfârșitul. Nu și pentru ea. Se întoarce ca recuperator de suflete, însă nu la vechea viață și familie, pentru care trebuie să rămână moartă, ci la una cu totul nouă. Răsfățul și confortul, considerate garantate mai înainte, se duc acum pe Apa Sâmbetei. Va trebui să lupte pentru a-i salva pe ceilalți, dar și pe sine. Apar noi prieteni, noi dușmani și… prima iubire?
Există viață după moarte? Unii vor spune da, alții că nu. Dar există un răspuns la care cu siguranță nu v-ați gândit.
Există recuperatorii de suflete. Smulși din existențele lor, sunt aruncați în altele, neîntrebați de nimeni, fără să li se ceară acceptul. Trebuie doar să se supună legilor celor de Dincolo. Iar unii aleg răzvrătirea…
Apariția unui nou recuperator, Gudila, încurcă și mai mult viața Orianei și relația cu Marc pare să avanseze.

recenzie

Îmi amintesc foarte bine momentul când am luat acest volum în mâini, dornică să aflu continuarea poveștii Orianei și a grupului ei de prieteni. Eram în Polonia, în timpul mobilității din cadrul proiectului Erasmus+, când am simțit nevoia să mă relaxez așa cum o făceam de obicei și anume citind o carte, în timp ce mintea mea rătăcește pe alte meleaguri (în cazul acesta, cele create de Theo Anghel).

Faptul că Oriana a murit chiar în ziua nunții a reprezentat doar inițierea ei într-o lume nouă, cu un nou statut (cel de recuperator de suflete), noi tovarăși și noi încercări la care va fi supusă. Dar nu e deloc ușor să salvezi suflete, să lucrezi în calitate de chelneriță la un bar și să mai faci și fapte bune în timpul liber, toate acestea în timp ce un înger și un drăcușor îți suflă în ceafă. Dar ce vă spun eu aici ? Oriana știe acest lucru mai bine decât oricine, deoarece l-a simțit chiar pe pielea ei. Și unde mai adaugi faptul că i s-au aprins călcâiele după chipeșul și misteriosul recuperator?

În acest volum, evoluția Orianei față de precedentul volum este remarcabilă. Cu toată că încă mai comite greșeli și ia anumite decizii înainte să se gândească prea mult la consecințe, se observă o maturizare în modul de gândire al protagonistei și în acțiunile pe care acesta le întreprinde.

Un nou personaj își face apariția în acest volum și aici mă refer la Gudila, un recuperator care va fi plasat în grija Orianei. Acesta întruchipează tipul filosofului visător și în același timp nepăsător cu lumea înconjurătoare, ale cărui preocupări gravitează doar în jurul propriei persoane. Cu toate acestea, recuperatorul manifestă o atitudine de admirație și respect la adresa lui Marc, fapt care trebuie să mărturisesc că m-a impresionat. Un lucru pe care Oriana îl constată mult prea târziu e că aceasta a devenit responsabilă pentru soarta lui Gudila, pentru reușitele, respectiv eșecurile lui în calitate de recuperator. În acest sens, Marc face tot posibilul de a o ajuta pe protagonistă cu rolul ei de babysitter.

Și că tot veni vorba de el … Trebuie să recunosc faptul că Marc mi-a stârnit curiozitatea și dorința de a-i afla povestea (și mă rezum la atât, că altfel ajung pe lista neagră a Orianei!). Cred că cel mai mult îmi doresc să descopăr povestea din spatele absenței îngerului său bun, cel reprezentant al raiului.

Trecutul pândește după colț și așteaptă momentul propice să năvălească peste Oriana, să-i dea lumea peste cap, să îi lanseze noi provocări și să o pună față în față cu cele mai mari temeri ale ei. Cum și dacă va reuși protagonista să depășească toate obstacolele care îi ies în cale, veți afla doar citind acest roman, dar neapărat și continuarea!

Sincer vă spun că nu am cuvinte să descriu finalul acestei cărți. “Șocant” și “stupefiant”  sunt cele două cuvinte care se apropie cel mai mult de definirea sentimentului care m-a încercat în timp ce lecturam ultimele pagini din acest volum. Cu un asemenea final, Theo Anghel le-a dat șah-mat tuturor cititorilor. Și, din fericire, eu mă număr printre cei care au rămas cu multe întrebări al căror răspunsuri sper să le găsesc în volumul următor!

Chaos, al doilea volum din seria Am murit, din fericire, este un adevărat deliciu literar pentru toți împătimiții de supranatural, acțiune, mister, romantism, umor. Drept urmare, recomand cu mare căldură (acum că tot s-a făcut frig afară) acest volum. Cu toate acestea, sper să nu vă opriți la acesta, ci să le vânați și pe celelalte.

Nota mea pentru Chaos nu poate fi alta decât 5/5!
5_Books

ytu

Puteți achiziționa cartea cu o reducere de 26% de pe site-ul editurii dând click AICI.

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

