Carțile de colorat pentru adulți-relaxare: da sau nu?

pad_fermecata_coperta

Am fost foarte încântată  atunci când am intrat în posesia cărților Pădurea fermecată și Gradina Timpului acum vreo 6 luni. Pot spune că desenarea primei pagini din fiecare carte a fost cu adevărat relaxantă și mi-a adus aminte de copilărie, de perioada aia când mă rugam de mama să îmi ascută creioanele colorate, de teamă ca eu să nu mă tai. Cu al doilea desen însă…

pdf2Desenele sunt foarte drăgute, doar că în fiecare dintre ele se găsesc anumite elemente repetite. De exemplu în Pădurea fermecată aproape fiecare desen conține frunze. Da, o sa îmi spuneți că e nomal, că în pădure se găsesc multe frunze, dar credeți-mă: vi se apleacă să tot desenați 100 de frunze într-un desen care și așa e destul de minuțios.

pdf5Deși în Gradina Timpului am găsit mai puține chestii care să se repete la nivelul întregii cărți, unele desene devin de-a dreptul enervante. De exemplu cel de sus, unde ai de desenat multe, multe roți zimțate. Ok ok…le desenez, una azi, una mâine, că după a două deja te plictisești să tot desenezi roți și numai relaxat sau destresat nu pot spsune că ești.

pdf4Încă ceva. Când știi că ai 700 de chestii de făcut, parcă nu prea îți vine să lași totul baltă și să te duci să desenezi frunze. Te gândești: nu mai bine fac altceva? Să stau întins în pat îîn timp ce îmi beau o cească de ceai pare o activitate mai destresantă. Părerea mea e că toată chestia asta cu cărțile pentru adulți e doar o mare strategie de marketing bine pusă la punct. Pe mine una nu m-au ajutat prea mult să trec peste momentele de stres. Mă bucur că nu am dat bani pe ele, ținând cont că sunt destul de scumpe. E plăcut să desenezi în ele în primele 5 minute, după care îți cam bagi piciorele și le lași că te cam plictisești.

M-ar tenta să mai încerc totuși și altele, dar care să nu aibă o temă anume. Mă refer la acele carti de colorat mai diversificate, cu anumite modele din diferite teme.

Voi le-ati incercat? Ce părere aveți? Nu îmi spuneți că sunt singura căre nu a fost prea impresionată de ele.

Alina Talabă

9 gânduri despre „Carțile de colorat pentru adulți-relaxare: da sau nu?

Adăugă-le pe ale tale

  1. Eu am profitat de Gaudeamus-ul de anul trecut si de pretul mic pe care il avea, asa ca mi-am luat si eu una, sa vad ce este asa de special. De atunci am colorat doar prima pagina. In rest, a stat in birou degeaba. Mi-am zis ca tot trebuie sa imi cumpar niste culori si carioci mai bune si abia atunci o sa continui, dar de la a zice pana la a face, nu s-a concretizat nimic. :)) Acum ma „joc” cu Jurnalul meu trasnit, care mi se pare mult mai dragut, deoarece iti pune creativitatea la bataie. 🙂

    Apreciază

    1. Si eu am incercat si cu creioane colorate si cu carioci, si cu acuarele, degeaba. Dupa 10 min maxim ma plictisesc. Am inceput si un bullet journal si uneori trece si cate o ora pana sa termin de desenat prin el, deci sunt perfect de acord cu tine:)))

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

