Inventar al anului 2015 – page 364/365

Iată ca am ajuns cu bune, că doar nu cu rele, și la sfârșitul acestui an.

2015 a fost un an tumultos pentru mine, plin de tot felul de experiențe noi, care mai de care mai provocatoare. În acest an am cunoscut o mulțime de persoane minunate, cu care sper să țin legătura și să am în continuare o relație frumoasă și în anul 2016.

În 2015 am trăit practic un an de relație alături de prietenul meu și țin să îi mulțumesc aici pe această cale că mi-a redat o altă perspectivă asupra vieții. Ti iubesc, băi!

În 2015 am reușit să îmi înfrâng frica de a fi criticată atunci când greșesc și pentru asta nu pot decât să mă felicit.

În 2015 am cunoscut-o, dacă nu mă însel, pe prietena mea foarte dragă, Mădălina, și dacă ajunge cumva să citească din întâmplare această postare, țin să îi mulțumesc și ei că m-a suportat aproape un an de zile cu toate văicărelile mele. You’re a kawaii potato, măi!

În 2015 am fost pentru prima dată la noul ștrand din oraș:)) Da, chestia asta merită menționată aici, căci de mult îmi doream să merg și niciodată nu aveam cu cine. ”Prietenii” mă lasau pur și simplu baltă.

În 2015 am experimentat un episod de gelozie. Uneori îmi vine să îmi bag o furculită în gât gândindu-ma la cat de idioată am fost.

În 2015 am învățat mai mult ca oricând și asta datorită facultății. Ura mie. Am trecut cu succes 2 sesiuni în acest an. Sper ca și 2016 să fie la fel de îngăduitor cu mine la acest capitol :))

În 2015 am intrat la specializarea mult dorită, Informatică Economică și am descoperit că chiar îmi place ceea ce se face aici. Am învățat oleacă de programaaare. Sper ca în anul 2016 să mă perfecționez și să perseverez din ce în ce mai mult. Tot la această specializare am întâlnit și câteva persoane minunate. Sunt sigură că voi mai întâlni și altele.

În 2015 am experimentat ceea ce înseamnă o relație la distanță timp de aproape 4 luni de zile. Fu groaznic, dar a avut și părți bune. Am avut o mulțime de timp (PREA MULT) pentru citit :)) Mă bucur că am reușit să trec cu bine peste aceast ”obstacol” și că relația merge ca unsă în continuare.

În 2015 am ținut pentru câteva luni o pisica nebuna în apartament. Încă mai râd uneori cu mama când ne amintim cum se cățăra peste tot și cum ne mușca când voiam să o mângâiem.

În 2015 am ieșit în oraș mai mult ca niciodată. Simt că în sfârșit am prieteni adevărați. Simt că în sfârșit am cu cine să ies.

În 2015 am citit cam tot ceea ce mi-am propus. Nici o carte nu mi-a scăpat. La fel va fi și în 2016.

În 2015 am câștigat un concurs de gătit (eu cea care știa să faca înainte doar omletă).

În 2015 am oferit mai multe cadouri de Crăciun ca niciodată. Am făcut Secret Santa cu niste oameni minunați. Sper să îmi permit să repet această experiență și la anul.

 

În 2015 am căpătat încredere în propriile mele forțe. Mai mult ca niciodată.

În 2016 voi căpăta și mai multă. 2016 va fi un an mai bun. Garantez! ^_^

2 gânduri despre „Inventar al anului 2015 – page 364/365

Adăugă-le pe ale tale

  1. Eu am făcut și prostii în 2015, dar pe care o să le îndrept, chiar lucrez la ele, pentru îndreptare.
    AM citit multe cărți și am luat 10 la teza la română, una perfectă. AM mai comentat pe un blog de teza mea dar sper că mă înțelegi.
    Oricum, 2016 cu bine și cât mai multe reușite și cărți lecturite! 😀 🙂

    Apreciază

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

