Uncategorized

Spiritul Crăciunului

large

Anul trecut pot spune că pur și simplu nu am trăit cu adevărat Crăciunul. Mi-am făcut eu un brad de cărți așa în grabă (căci brad împodobit pe bune nu am avut) și am oferit eu un cadou unei persoane, dar cam atât. Nu am reușit să intru în spiritul Crăciunului, în care toată lumea abia așteaptă  să vină moșul cu bucurie, etc.

Anul acesta mi se pare că toată lumea decembrie se leagă de Crăciun. Am primit deja cadouri care m-au bucurat enorm, am câștigat un mic concurs de gătit și am primit complimente pentru ce am bucătărit eu acolo (da, eu cea care anul trecut știa să facă doar omletă), am început deja să fac felicitări pentru diferite persoane. Veți spune că nu cadourile conteaza. Eu am să vă spun că tocmai ele contează cel mai mult. Până nu simți pe pielea ta statul la coadă la cumpărături pentru cei dragi sau până nu depui efort să realizezi ceva handmade, nu simți Crăciunul venind. Cel puțin în cazul meu acest principiu este valabil.

Care este concluzia acestui micuț post?

Dragilor, puneți mâna și faceți cadouri! Împărțind bucurie celor apropiați, sufletul vostru se va bucura enorm!

Alina Talabă


Sursa foto

 

Lasă un gând bun :3

