Pisica și aventurile sale urbane

Unii dintre voi știu deja că de aproximativ 2 luni am un pisicel (am avut un pisicel care treptat s-a transformat într-o chestie lungă și îmblănită) care îmi umple ziua cu zâmbete, zgârieturi, momente de relaxare, de nervi, de ușurare. Nu are un nume propriu-zis, căci nu vrea după atâta timp să răspundă nici la ”Pis-pis, hai la mama”, dar datorită unei prietene bune am ajuns să îi spun Gumiță. Așa se face că Gumiță al meu a dat de apartament și pare că începe să îi placă.

Când l-am adus era un ghem mic de blană, slăbănog și puchinos, care nu cred ca ar fi trăit prea mult ținând cont că mamica lui fugise(sau murise), iar fratele pe care nu am reușit să îl prind și-a cam băgat boticul pe un nu trebuie și s-a cam pârlit. M-am bucurat că s-a învățat repede cu litiera și cu hrana de pisici, la început umedă, apoi uscată, specială pentru pisicile junioare.

Am observat că e o pisică curioasă, căreia îi place să descopere fiecare colțișor al casei. Îi place să fie mângâiată doar când are ea chef, mușcând în rest destul de zdravăn. Cu toate acestea, preferă mereu să se țină după picioarele noastre prin casă, sau să doarmă cumva atingându-ne, nici pe noi, dar nici departe, nesuportând să stea prea mult singură. Îi place să aibă parte de atenția, dar nu îi place să fie sufocat. Când are nevoie de o mângâiere vine singurel, în rest refuzând cu agresivitate.

Scriu această postare pentru a-mi aminti peste ceva timp clipele drăguțe de acum, petrecute alături de această pisică. Datorită ei simt că trec mai ușor peste o anumită situație, ajutându-mă să mă destind. Este asemeni unui terapeut, căci pot să o mângâi când mă simt singură, iar torsul ei mă calmează. Este o frumusețe de pisică și cred că o cam iubesc, cu toate zgârieturile pe care mi le lasă :3

Alina Talabă


Sursa foto

6 gânduri despre „Pisica și aventurile sale urbane

  1. Ce drăguț. Și eu am două pisici, un motănel care cred că are deja trei sau patru ani, care s-a născut acasă la mine prin șopron, probabil, pe care-l cheamă Tomi și e așa drăguț portocaliu cu alb și un pic timid ! ^^ Și cealaltă pisică, îmi amintesc că am pus odată o poză cu doi pisici alb cu negru care dormeau, erau tare mici și chiar tu ai comentat la ea, pe Facebook ^_^ ei bine, ăia doi pisici i-am primit acum doi ani de Ziua Copilului eu și sora mea de la părinți, amândouă-s fete, adică erau… una dintre ele, Melisa, care era de fapt cu mai mult alb pe ea, era tare timidă și pufoasă, nu știu ce -s aîntâmplat cu ea din păcate, însă am acum doar cealaltă pisicuță, care-i alb cu negru (de fapt mai mult negru) și e tare jucăușă și zburdalnică. Am luat-o odată în brațe, și am mângăiat-o cam două ore, timp în care am și citit, dar de la o vreme s-a plictisit și era să-mi rupă lănțișorul care-l aveam la gât, care era tare subțire. Deocamdată stă la soareși-și face somnul de frumusețe, acum câteva minute am fost la ea pentru o sesiune de mângâiat. :))))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3

