În sfârșit, am scăpat de aparatul dentar ^_^

Dacă nu demult, vă povesteam despre cum e viața cu aparat dentar, astăzi am de gând să mă laud și să vă spun că de mai bine de o săptămână este istorieeee. Hihihi.

Bun, deci voi trece direct la subiect și voi păstra același obicei de a răspunde la posibile întrebări.

A durut când ți l-a dat jos?

Nu! Aparatul dentar a fost dat jos în mai puțin de 5 minute. A mai durat însă vreo jumătate de oră curățarea dinților. Totul fără nici cea mai mica durere. Poate doar o ușoară senzație de disconfort.

De acum nu mai trebuie să porți nimic pe dinți?

Ba bineînțeles că da. Dinții s-au mișcat destul de mult pe perioada tratamentului, iar pentru a-i ține în frâu și fără aparat dentar va trebuit să port aparate de contenție. Mai precis, am aplicată pe partea din spate a dinților de jos o sârmuliță menită să țină dinții la locul lor, iar în partea de sus sunt nevoită să port un aparat de contenție transparent, pe care trebuie să am grijă să îl dau jos atunci când mănânc. Ca o consumatoare înrăită de cafea am primit și o veste proastă: nu am voie să beau nimic colorat cât timp port contenția, pentru că voi risca să o colorez și apoi să pară că am dinții galbeni, maro, violet, etc.

Cât timp trebuie purtate aparatele de conteție?

Cel de sus cred că va trebui purtat vreo 2 ani. Jumatate de an aproape non stop, apoi voi începe treptat să îl port doar noaptea. Sârmulița de jos este posibil să rămână acolo pe viață. Sincer, nici nu îmi pasă. Cât timp asigură menținerea dinților într-o poziție frumoasă, fără a fi vizibilă, eu sunt mulțumită.

Cât de des va trebui să vizitez de acum dentistul?

Sinceră să fiu, nu știu încă. Cert e că abia aștept să se întoarcă din concediu și să tăbărăsc la ușa ei să îmi repare o micuță carie. A aparut datorită faptului că nu am putut curăța bine zona dintre doua inele aflate pe molari. Cei care poartă aparat dentar mă înțeleg perfect. În rest va trebui să merg la controale regulate, cam o dată la 6 luni, așa cum ar trebui să facă orice om de pe această planetă.

Sunt mulțumită de rezultat?

Pentru numele lui Dumnezeu, DA DA DA. De 3 ori DA! Zâmbesc de atunci încontinuu și aș face asta din nou. Cei care sunteți în dubii, nu mai așteptați și faceți pasul acesta cât mai repede. Vă va schimba viața în bine :3

Alina Misaki

3 gânduri despre „În sfârșit, am scăpat de aparatul dentar ^_^

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

