Uncategorized

3 cărți care abia așteaptă să fie răsfoite după sesiune

Recunosc, nu am mai scris de mult dar am o scuză: cărțile de contabilitate nu se citesc singure.

Abia aștept să citesc următoarele cărți, ca mai apoi să le fac recenzia și să vă bat la cap cu ele cât va fi ziulica de lungă ( am planuri malefice ).

1. Apocalipsa – Stephen King

In ciuda tuturor precautiilor, un virus scapa de sub controlul laboratorului unui centru de cercetari al armatei americane, raspandind o epidemie care va cuprinde mai intai America, apoi intreaga lume. Civilizatia se naruie, lumea se transforma in pustiu. Putinii supravietuitori incep sa aiba cosmaruri. Unora li se arata o batrana inteleapta, Abigail, care ar putea salva civilizatia, altora un barbat cu zambet letal si puteri inexplicabile: Randall Flagg, un tiran de certa sorginte demonica. In jurul lor se vor forma doua comunitati care se vor infrunta, reiterand perpetua lupta intre Bine si Rau.

Perpetuand mostenirea lui Poe, Hawthorne, Melville, Henry James si H.P. Lovecraft, King este urmasul traditiei gotice americane, plasandu-si ororile in decoruri contemporane, descriind lupta culturii cu tenebrele sale… El este cel care a relevat cosmarul civilizatiei noastre idealiste.

Mereu mi-am dorit să citesc o carte scrisă de Stephen King, iar acum, când chiar am ocazia, nu o pot citi din cauza sesiunii. Să nu mă dau cu capul olecuță de pereți?

2. Jurnalul unui adolescent timid – Stephen Chbosky

Aflat în pragul adolescenţei, Charlie se hotărăşte să-şi povestească viaţa unui prieten imaginar, căruia îi trimite o serie de scrisori intime.
Prins între dorinţa de a şi trăi viaţa şi tendinţa de a fugi de ea, Charlie, se trezeşte obligat să exploreze un teritoriu până acum necunoscut. Acela al primelor întâlniri şi al casetelor cu compilaţii, al problemelor de familie şi al prietenilor adevăraţi. Şi caută neîncetat „melodia perfectă” a unei „călătorii perfecte” în care „să se simtă infinit”.

Cartea aceasta mă așteaptă cumințică pe raft de câteva luni bune. Persoana de la care am împrumutat-o are o foarte mare răbdare, din moment ce încă mai respir și sunt în stare să scriu astfel de articole pe blog.

Am văzut filmul și mi-a plăcut mul. Am zis că trebuie să citesc și cartea, dar nu am mai apucat.

3. Cartea de gramatica interioara – David Grossman

Cartea de gramatică interioară este despre un copil, Aaron, care nu vrea să crească mare. Cartea de gramatică interioară este despre un copil, Aaron, care îşi doreşte cu disperare să crească mare.

Știu sigur că voi avea ceva bătăi cu această poveste, ținând cont că se va axa mai mult pe latura psihologică a copilul Aaron. De abia astept, căci promisesem o recenzie Editurii Univers pentru această carte, dar din lipsă de timp nu am reușit să mă țin de promisiune. Mii de scuze :3

Acestea sunt nerăbdătoarele care abia așteaptă să fie citite de către mine în timp ce voi bea o cafea cu lapte sau un ceai de mentă. Limonada nu este nici ea exclusă.

Voi ce vă propuneți să citiți vara aceasta? Așteapt recomandări de cărți în comentarii. Am de gând să termin de citit in aceste luni minim 10 !

Alina Misaki

11 gânduri despre „3 cărți care abia așteaptă să fie răsfoite după sesiune

  1. Alinaa, welcome back! Îmi era dor de postările tale! Și eu trebuie să citesc Cartea de gramatică interioară îs în aceeași situație… Dacă o sã mai dorească cei de la editură să colaboreze cu mine….rămâne de văzut!
    Și eu vreau să citesc minim 10 cărți….pe lună (ups).

    Apreciază

      1. Mersi, mersi! Probabil n-o să reușesc performanța asta, dar atât timp cât mă simt bine citind, asta contează mai mult… Totuși, sper să apuc să citesc cât mai multe. :))

        Apreciază

      2. Nici eu nu știu. :)) De obicei nu cheltuiesc toți banii când merg să cumpăr ceva sau când primesc bani „de buzunar”, să-mi iau mâncare și astea și mi păstrez pentru cărți…cică economisesc, de fapt, până la următoarea reducere de pe Libris…
        Oricum, cam toate cărțile cumpărate de mine le-am luat la reduceri + am multe caștigate pe aici, pe colo + de prin sponsorizări

        Apreciază

      3. Atunci iti doresc sa iti mearga la fel de bine ca si pana acum? Ce e mai frumos decat o biblioteca colorata, plina de carti care abia asteapta sa fie citite in gradina aia frumoasa a bunicii tale? :))) :3

        Apreciat de 1 persoană

  2. Of, tocmai mi-am dat seama că am văzut un film făcut după Apocalipsa şi asta e trist pentru că nu îmi place să vad filmul înainte să citesc cartea. Dar nu ştiam că e făcut după o carte, mea culpa.
    Legat de ce cărţi îţi recomand:
    Jurnalul ascuns de Sebastian Barry, o carte grozavă care împleteşte excelent o poveste bine construită cu detalii despre viaţa oamenilor din Irlanda în timpul războiului civil.
    Fetele de îngheţată de Dorothy Koomson, o carte despre abuz şi despre felul în care victima este adesea percepută ca fiind vinovată.
    Trilogia Millenium de Stieg Larsson, cărţi poliţiste-thriler foarte bune, cu un ritm foarte alert şi care şi ele pun accentul pe diverse forme de abuz.
    Cărţile lui Eric-Emmanuel Schmitt (care mi se par o lectură de vară excelentă), în special Oscar şi tanti Roz, preferata mea, care este despre un băieţel bolnav de cancer şi e formată din scrisorile pe care el i le trimite lui Dumnezeu.
    Să ucizi o pasăre cântătoare de Harper Lee, o carte clasică excelentă, despre umanitate şi egalitate.
    Cărţile Philippei Gregory, ultimele apariţii sunt Prinţesa albă şi Prinţesa statornică, pentru că istoria nu e spusă destul de des şi prin intermediul femeilor şi pentru că cineva trebuie să scoată în evidenţă faptul că şi ele au fost fiinţe umane nu doar monede de schimb politic. Preferatele mele sunt Regina albă şi Regina roşie.
    Gata, mă opresc. Lectură plăcută, sesiune uşoară şi o vară frumoasă!

    Apreciază

  3. Am auzit de Cartea de gramatică interioară de la Ilinca, acum că mi-ai spus că are o latură psihologică, o vreau și eu. :))
    Iți spun drept, in luna mai am citit doar o carte ! Să nu mă articulezi tu pentru asta cu bățul de chibrit, ia spune? :))
    Și eu am mari așteptări de la luna iunie, dat fiind că școala se va incheia in curând !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3

