Gânduri

Iubirea de sine vine la pachet cu dorința de a-ți schimba viața în mai bine!

Cu toții știm în ce consta teoria cu privire la iubirea de sine, însă doar câțiva dintre noi reușim să o punem în practică. Nu știu cum gândiți voi, dar eu sunt conștientă ca de multe ori, prinvind introspectiv, mi-am dat seama că tot ceea ce îmi lipsește este iubirea. O căutam cu disperare și mă agățam de oameni, sperând că astfel voi câștiga o fărâmă de iubire aruncată din milă către mine. Ajunsesem în punctul în care m-aș fi mulțumit cu o cantitate oricât de mică și jur că aș fi devenit persoana cea mai loială și mai devodată în schimb.

La un moment dat, din fericire aș putea spune, mi-a căzut în maini o carte ce promova gândirea pozitivă. Am observat că viața mea poate fi ghidată de mine, că pot deveni un jucător în acest joc, ci nu doar un pion, că pot lua, cum se spune, frânghiile în propriile mâini. Am început să cercetez domeniul în amănunt și să devorez orice articol referitor la gândirea pozitivă, încrederea în sine, ”fă-le altora doar ceea ce ți-e ți-ar place să primești” și știți ce am descoperit? Am descoperit că ajută enorm. Nu, greutățile nu au dispărut și nu am nici cea mai frumoasă viață. Nu primesc totul pe tavă și nici nu sunt înconjurată doar de oameni zâmbitori. Nu am în bancă sume enorme, ci nici un Chevrolet parcat în fața blocului. Încă stau în apartamentul părinților și ascult ce au ei de zis. Ceea ce vreau să zic e că … perspectiva asupra vieții s-a schimbat. Dacă înainte cineva arunca în mine cu o vorbă urâtă, jur că o luam de bună, ajungeam acasă și mă apucam de bocit, învinuindu-mă pe mine pentru că nu puteam să fiu așa cum doreau ceilalți. Acum pur și simplu nu îmi mai pasă. Am devenit conștientă de faptul că niciodată nu voi plăcea tuturor, de faptul că sunt fix ceea ce ar trebui să fiu și nu trebuie să mă schimb niciodată pentru nimeni.

Am înțeles că fiecare dintre noi are părți bune și încerc cu tărie să le găsesc și să le admir în orice persoană pe care le întâlnesc. Am înțelesc că gelozia și invidia nu mă vor ajuta niciodată să devin cineva mai bun, să avansez, ci din această cauză încerc să mă lupt cu acești micuți demoni. Am învățat că iubirea nu vine la pachet cu nimeni, ci provine din interior. Am înțeles că mereu va exista teama de acționa și că aceasta trebuie eliminată. Am învățat că iubirea de sine vine la pachet cu dorința de a avea o viață mai bună. Când te iubești pe tine, nu mai contează ce cred ceilalți. Teama de eșec dispare și te simți uimitor în propria piele, chiar dacă nu arăți ca Angelina Jolie ori ca Mihaela Rădulescu.

Ceea ce vreau să spun e că ar trebui să cercetați în profunzime problema. Căutați să citiți articole despre Gândirea pozitivă, Iubirea de sine, Inteligenta Emoțională. Luați-vă viața în propriile mâini și clădiți-o așa cum o doriți. Eu deja am început. Începeți si voi! ^_^

Va îmbrățisez cu drag!

Alina Misaki

3 gânduri despre „Iubirea de sine vine la pachet cu dorința de a-ți schimba viața în mai bine!

Lasă un gând bun :3

