3-5 stars · 4 stars · Book Review

Trădări (Altfel de îngeri #2) de Lili St. Crow | Recenzie

Gata! Până aici cu fetiţa drăguţă!altfel-de-ingeri-2_tradari

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Sărmana Dru… Părinţii ei au dispărut cu multă vreme în urmă. Graves, prietenul ei cel mai bun (şi singurul!), a fost muşcat de un vârcolac. Şi tocmai a aflat că sângele care îi circulă şi ei prin vene nu este în totalitate uman. Christophe, misteriosul şi chipeşul ei salvator, o ţine ascunsă la o şcoală secretă pentru djamphiri şi vârcolaci adolescenţi. O problemă ar fi că Dru este singura fată de acolo. Vestea proastă: instinctul ucigaş îi spune că unul dintre colegi vrea să o vadă moartă.

Cu toţi ochii aţintiţi asupra ta, să descoperi un trădător în Ordin nu e tocmai un lucru care poate rămâne fără urmări…

După cum am promis, am revenit cu recezia celui de-al doilea volum! 🙂

Viața lui Dru nu va mai fi niciodată la fel … Părinții ei sunt morți, iar cel care i-a ucis aproape că a răpus-o și pe ea. Acest lucru s-ar fi întâmplat dacă nu o salva “îngerul ei păzitor”, Christophe.  Acesta a intenţionat să o trimită pe Dru într-un loc sigur, ferit de atacurile sângeroase ale nosferaţilor, însă fata a sfârşit într-o şcoală de corecţie alături de cel mai bun prieten al ei, Graves, care acum este un loup-garou. În şcoală, djamphirii şi vârcolacii deopotrivă învaţă cum să se aprere şi să facă faţă pericolelor din Lumea Reală. Şi ce e cel mai ciudat … Dru e singura fată din şcoală.

De curând, protagonista  a aflat că este o svetocha (echivalentul feminin pentru djamphir). Aceste fiinţe sunt extreme de rare, deoarece nosferaţii le vânează şi le ucid înainte de a ajunge la maturitate. Dru credea că e singura svetocha rămasă în viaţă, asta pănâ când o întâlneşte pe Anna, cealaltă svetocha. Aceasta din urmă înceracă să o determine pe Dru să pună sub semnul întrebării loialitatea lui Christophe faţă de ea.

Curând, fata va afla că în preajma ei se află un trădător care ar face orice să o vadă moartă. Acest gând îi provoacă nelinişte, însă Graves e mereu acolo să o protejeze şi să o liniştească.

Sentimentul de siguranţă pe care îl oferă şcoala este doar o iluzie care se destramă pe zi ce trece, cu fiecare atac  din partea nosferaţilor. Dru se vede nevoită să meargă la cursuri şi să înveţe lucruri noi despre Lumea Reală, însă când vine vorba de a învăţa cum să se lupte, nimeni nu ridică un deget. Răspunsurile cu privire la această chestiune sunt mereu aceleaşi: toţi aşteaptă să se întoarcă Chris pentru a o învăţa  cum să se apere de vampiri.  Dar … Chris nu mai apare. Dru îşi pune o mie de întrebări cu privire la locul unde se află îngerul ei păzitor, însă fără să aibă parte de un răspuns.  Dar, ca de fiecare dată, Christophe apare la momentul potrivit şi o salvează din mâinile monştrilor însetaţi de sânge care doresc cu ardoare să o ucidă.

Dru începe să realizeze că masca de fată dură pe care o purta  mereu se dezintegrează pe zi ce trece, lăsând la iveală nesiguranţa si vulnerabilitatea care încet-încet îşi fac loc în sufletul fetei. Singurul în care are încredere şi care nu a abandonat-o e prietenul ei, Graves, care e mereu lângă ea, dornic să-I ridice moralul şi să o protejeze de pericolele care o pândesc.

Consider că volumul doi din seria Altfel de îngeri  este superior primului, deoarece este mai bine concentrat iar acțiunea își face simțită prezența într-o măsură mai mare.  Personajele sunt mai bine conturate iar intrigile se adâncesc cu fiecare pagină parcursă.  Suspansul se împleteşte perfect cu acţiunea, iar personajele sunt într-o continuă evoluţie.

Minusurile din primul volum se mai resimt şi în cel de-al doilea, însă nu într-o proporţie atât de mare.  În plus, mi-ar fi plăcut să fie mai multe scene cu Christophe. Personajul acesta reprezintă un adevărat mister pentru mine!

Recomand cu mare drag acest volum şi vă învit să aflaţi povestea lui Dru, o poveste fascinanţă, plină de acţiune şi întrigi bine ţesute.

Nota mea pentru această carte este +4/5!

4_booksVoi aţi citit acest volum? Ce părere aveţi despre povestea lui Dru Anderson? 🙂

6 gânduri despre „Trădări (Altfel de îngeri #2) de Lili St. Crow | Recenzie

1. Sper din tot sufletul să-l publice, altfel mă văd nevoită să-l citesc în engleză. Dacă stau bine şi mă gândesc, au fost absurd de puţine momente cu el! Voiam mai muuulte :3 Însă şi atunci când a apărut a fost de-a dreptul perfect 😀

Apreciat de 1 persoană