Gânduri

Dificultatile exista pentru a fi depasite.

Dificultățile vor apărea mereu în călătoria noastră de-a lungul acestei vieți, indiferent dacă suntem copii, adulți sau tineri. Le percepem diferit și, drept urmare, suferim în măsuri diferite. Copilul când e mic plânge pentru că îi este dor de mama lui, plecată la job, adultul zâmbește cu lacrimi în colțurile ochilor gândindu-se la amintirea părinților lui.

Nu cred că am suferit enorm de mult în această viața, acum când privesc în urmă. Din contra, un zâmbet îmi înflorește pe chip, observând cât de superficiale erau obstacolele care mă doborâseră la acea vreme. Soluții erau destule, căi de rezolvare nelimitate, dar eu alesesem să îmi plâng de milă și să umplu caplul apropiaților cu problemele mele. Timpul ce-i drept le-a vindecat pe toate. De fapt, timpul a făcut să îmi dau seama cât de neînsemnate erau neajunsurile mele. Tot ce mi-a lipsit la un moment dat, indiferent dacă a fost o persoană dragă sau un obiect, a fost suplinit în viitorul apropiat cu o variantă și mai buna. Mi-am dat seama că nu se merită să trăiești în trecut, concentrându-te pe lipsuri, mai important fiind de o mie de ori să trăiești prezentul așa cu trebuie și să te bucuri de el.

Am învățat să zâmbesc cât de mult pot cu orice ocazie și să nu îmi mai fac scenarii negative. Persoanele de lângă mine îmi vor rămâne alături cât timp le voi da eu voie să o ramana. Oricum nu am posibilitatea de a le lega cumva de propria-mi persoană. Lucrurile își pierd valoarea în timp, deci am înțeles că nu se merită să îmi doresc cu ardoare cel mai nou telefon de pe piață sau ultima generație de laptop. Am înțeles că persoanele superficiale sunt de cea mai proastă calitate și nu are rost să te chinui să le intri în grație. Se vor preface că îți sunt prietene, dar apoi te vor bârfi în cel mult un minut după ce le spui ”La revedere!”.

Acum știu sigur că dificultățile există pentru a fi depășite. Apar în viața noastră pentru a ne da lecții și pentru a ne deschide ochii. Trebuie să învățăm din ele ceea ce trebuie învățat, ca în viitor să trecem mai ușor peste alte probleme. Trebuie să știm că nu apar doar pentru a ne pune nouă bețe în roate, ci din contra, apar pentru a ne ajuta să ne contruim propria persoană. Raiul nu e pe pământ, cum nu e nici Iadul. Depinde doar de tine să alegi ce vrei să faci din pământul pe care calci. Vrei să zâmbești la fiecare pas nou făcut? Atunci înțelege că lacrimile de acum își au rostul lor și te vor ajuta mai târziu.

3 gânduri despre „Dificultatile exista pentru a fi depasite.

  1. WOAW… Articolul asta ma motivat sa cred ca si cel mai marunt vis de-al meu poate sa devina realitate. Dar lasand asta de o parte referiot la ce ai spus in legatura cu prietenii… Tu ai prieteni adevarati si buni care nu ti-au gresit nici macar o data? Eu unul nu am gasit nici macar unul care sa se prefaca macar un minut ca ii pasa de mine , asa sunt eu … Sper barim tu sa fi gasit asa ceva… poti sa imi trimiti ideile tale pe adresa mea de meil sirius_claudiu@yahoo.com sau pe contul meu de facebook Liviu Iusti, le voi astepta cu nerabdare….

    Apreciază

Lasă un gând bun :3

