Uncategorized

Introducere

Bună!

Mă numesc Teo şi sunt noua admină de pe acest blog. Înainte să încep să postez recenzii şi articole despre cărţi, m-am gândit că ar fi frumos să mă prezint şi să vă spun câteva cuvinte despre mine.

Pentru început, am 19 ani (aproape 20) iar cititul reprezintă cea mai mare pasiunea a mea. Sinceră să fiu, sunt de părere că mi-am descoperit cam târziu acestă pasiune, însă consider că vorba din popor „Mai bine mai târziu decât niciodată” se aplică şi în cazul meu. Am început prin a citi romane poliţiste, apoi am păşit în lumea fantasy-ului, care m-a acaparat complet. Lăsaţi-mă să clarific un lucru, doar pentru că genul fantasy e cel care mă reprezintă cel mai bine, nu înseamnă că nu citesc şi alte genuri de cărţi. În general, sunt deschisă la orice recomandare din partea prietenilor şi nu mă dau în lături de la nicio lectură.

În opinia mea, pentru ca o carte să mă atragă şi să fie pe „gustul meu” trebuie să aibă mister, suspans, incertitudine, personaje bine conturate, să nu aibă un mod de exprimare pueril, răsturnările de situaţie sunt bine venite în orice moment, iar finalurile de tip „cliffhanger” (aici mă refer strict la seriile de cărţi) sunt geniale şi frustrante în acelaşi timp, deoarece mă determină să-mi pun o mie de întrebări cu privire la evenimentele ce vor urma şi să aştept cu sufletul la gură următorul volum.

După cum am menţionat şi la început, cititul reprezintă doar una din pasiunile mele. De asemenea, îmi place să ascult muzică, să vizionez seriale/filme, să mă plimb, să cunosc lume nouă şi să-mi fac prieteni. Sunt o fire dureros de sinceră, încăpăţânată, impulsivă – pe scurt, sunt născută în zodia berbecului.

Nu prea ştiu ce aş putea să vă mai spun despre  mine, motiv pentru care o să vă răspund bucuroasă la orice întrebare, atât legată de cărţi cât şi legată de mine. Sper să ne înţelegem bine, să schimbăm opinii despre cărţi şi să transformăm acest blog într-un loc în care ne putem manifesta în voie pasiunea pentru cărţi. ^_^

6 gânduri despre „Introducere

  1. Am rămas trăsnită de fulger la noua apariție.
    Eu iți spun un călduros bun venit, ești ca un mărțișor pentru noi. 🙂 Și eu sunt in zodia berbecului…. m-ai descris și pe mine. 🙂 Eu sper totuși, și chiar am așteptări de la tine, să revii cât mai curând cu o recenzie. Mă aștept mâine. Sper că nu e prea mult… 🙂 Și sper ca acest blog să reinvie ! Bun venit incă odată ! 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un gând bun :3

