Ce așteptări aveți de la 2015? °•ิ.•

În seara aceasta vom spune cu toții ”Adio!” anului 2014, mulțumindu-i frumos pentru toate evenimentele frumoase și lecțiile de viața pe care ni le-a adus și vom spune cu speranță în glas ”La mulți ani, 2015!”. Cu toții avem dorințe, mai mari sau mici. Cu toții avem așteptări de la noul an și speranța că lucrurile vor începe să meargă din ce în ce mai bine. Ne-am săturat până în gât de necazuri și probleme, reușind totuși cu stoicism să ne menținem mereu pe linia de plutire. Am căzut de nenumărate ori la pământ, dar am știu cum să ne ridicăm cu capul sus, învățându-ne de fiecare dată lecția. Am fost trădați, mințiți, înșelați, uitați, îndepărtați, dar am știut mereu să credem, să oferim, să zâmbim, să iubim, să spunem o vorbă bună și să întindem o mână de ajutor cui trebuie.

Știu sigur că în noul an cititorii acestui blog vor încerca pe cât posibil să își cumpere sau să își termine de citit cărțile preferate. De asemenea, cred că alții vor dori să vizioneze cât mai multe anime-uri. Alții își vor dori iubire și pace sufletească; alții bogăție. Eu îmi doresc să vă găsesc pe toți sănătoși în anul nou, să îmi fiți în continuare alături și să deveniți din ce în ce mai mulți :3 Vă mulțumesc din suflet pentru că mi-ați fost alături în aceste câteva luni de când am deschis blogul și pagina  >:D< V-am pupat pentru ultima data in anul 2015 !!!

alina_misaki-crop

2 gânduri despre „Ce așteptări aveți de la 2015? °•ิ.•

Lasă un gând bun :3

