„Suntem mereu înconjuraţi de oameni, dar totuşi singurătatea se ţine precum o umbră după noi, urmărindu-ne la fiecare pas.”

dor_de_singuratate

Nici singurătatea nu mai e ce a fost. Suntem mereu înconjuraţi de oameni, dar totuşi singurătatea se ţine precum o umbră după noi, urmărindu-ne la fiecare pas. Îl priveşti pe cel din faţa ta în ochi, îl auzi cu răbdare să spună ce are de zis, dar de fapt tu nici nu îl asculţi. Tot ceea ce ajunge la tine e un trăncănit menit să trezească în tine tot felul de sentimente, de la indiferenţă, până la invidie.

Parcă mi-e şi dor de clipele acelea când mă simţeam enorm de singură şi izolată de restul lumii, doar eu şi cu respiraţia mea, vorbind de una singură prin casă de supărare. Nu aveam pe nimeni care să îmi aline suferinţa şi toanele de moment, în afara lacrimilor. Ele erau cele care ştergeau şi alungau durerea, precum şterge un burete vasele murdare. Acum, deşi sunt înconjurată de oameni, încă mă simt singură. Vorbesc, dar nu sunt ascultată. Încerc să transmit ceva, dar nu sunt înţeleasă. Lacrimile curg pe obraji, dar rămân invizibile. Oameni dragi, cum aţi ajuns să deveniţi fiinţe atât de lipsite de empatie, compasiune şi suflet? Cred că răspunsul îl voi afla cât de curând, căci simt că încep să vă semăn tot mai mult, să devin la fel de nepăsatoare ca voi. Mi-e dor de singurătate…singurătatea în care să fiu doar eu şi sufletul meu, propriul meu eu. Voi plecaţi. Mereu…

Alina Misaki

2 gânduri despre „„Suntem mereu înconjuraţi de oameni, dar totuşi singurătatea se ţine precum o umbră după noi, urmărindu-ne la fiecare pas.”

Lasă un gând bun :3

