Book Tags

Tag: Behind the blog

Am primit acest tag de la Pufuleţ cea drăguţă şi simpatică şi îl voi oferi şi eu la rândul meu altora. 
Regulile sunt simple:
Trebuie să răspunzi sincer.
Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.
Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).
Acum cerinţele: vor fi 7 întrebări univerale (la care va răspunde toată lumea) şi 4 (sau mai multe, minim 4) lucruri pe care vrei tu să le ştie lumea.

Să începem!

1.Din ce oraș ești?
Iaşi!

2.Câți ani ai?
Ăsta e genul ăla de întrebare care mă face să mă simt babă. Am 19 ani şi în octombrie voi începe primul meu an la Facultatea de Economie şi Administrare a Afacerilor din Iaşi. Dă Doamne să fie frumos!

3.Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Hmm…Mancarea preferată: PIZZA! Ofc. 
Dulcele preferat: Ciocolataaaa. Dacă m-ar închide cineva într-un depozit cu ciocolată nu aş regreta deloc!

4.Care e cel mai mare vis al tău?
Să îmi întâlnesc prinţul călare pe o limuzină albă! 
Glumesc! 
Cred că cel mai mare vis al meu e să ajung să văd asta dimineaţa, înainte de a pleca la jobul meu bine plătit:))

5.Cea mai mare frică a ta este:
să nu mă fac de râs în public! 
Cred că din această cauză sunt atât de timidă. Dar lucrez din greu la învingerea acestei frici:))

6.Care este citatul tău preferat, dar moto-ul?
Citatul preferat este…
iar motoul preferat este…
7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.

De la Pufuleţ: Daca ai avea multi bani, care ar fi primul lucru pe care l-ai cumpara?
Un bilet de avion sper Tokyo sau Seul clar!!! 
O piţipoancă probabil ar fi scris: o pereche de silicoane:))

Bianca Ioana: Îţi plac dramele coreene?
Daaaaaa…evident că îmi plac, deşi eu nu prea am timp sa ma uit mereu la ele. Dar ascult Kpop, despre care am scris aici. Şi cum să nu îmi placă dramele coreene când în ele joacă astfel de actori? Cum? 
 


Acum câteva lucruri despre tine:
My husband is Johnny Depp.

Iubesc animeuri, iar personajul meu preferat este Victorica, din Gosick, cea despre care am scris aici

Îmi place să citesc! Mult de tot! Evident….altfel nu mai făceam blogul…

Am jucat Metin2….cea mai mare pierdere de timp ever, dar atunci eram prea dependentă ca să îmi dau seama.

Am luat 9.53 la BAC!!!…şi nu mă laud deloc când spun asta…absolut deloc.

Îmi place să folosesc sarcasmul! 



Acum dau acest tag spre următoarele bloguri:
Surorile bibliotecă  (valabil atât pentru Ilinca, cât şi pentru Iolanda), The land of books, Miruna şi poezie şi cam atât :)) Mă simt aşa forever alone la faza asta. 

Oricine doreşte poate lua tag-ul. 
Nu uitaţi să îmi lăsaţi link cu postările voastre!

V-am pupat! 




10 gânduri despre „Tag: Behind the blog

  1. Ma bucur ca ai facut si tu acest Tag. Nu stiam ca esti timida (si mie imi place sarcasmul :))) ).
    Intrebarea mea pentru tine, este: Daca ai avea multi bani, care ar fi primul lucru pe care l-ai cumpara?
    Te-am tucat

    Apreciază

  2. Mult succes la facultate! 😀 Sora mea a trecut în anul doi, tot la FEAA, din Iaşi.
    Şi felicitări pentru nota de la bac, nu e nimic rău să te lauzi cu o asemenea notă!
    Ai jucat Metin? :3 Şi eu, prin clasa a opta. M-am jucat iniţial Ro, dar am renunţat în favoarea lui United. Eh, ce amintiri frumoase… 🙂
    Şi, oooh, ia-mă şi pe mine în Seul, când te duci! :o3
    Întrebare: Îţi plac dramele coreene? ^^

    Apreciază

  3. Bineinteles ca te iau cu mine in Seul :)) Si eu am jucat Ro, dar apoi m-am lasat…am mai jucat private care s-au inchis… 😦 Poate ma imprietenesc cu sora ta:)) :3 Iar la intrebarea ta am raspuns in postare :*

    Apreciază

Lasă un gând bun :3

