CONCURS

CONCURS(1): Alchimistul, de Paulo Coelho

Pentru a creşte activitatea pe blog şi pentru a atrage cât mai mulţi cititori, m-am hotărât să ofer drept premiu cartea Alchimistul, de Paulo Coelho, a cărei recenzie o găsiţi aici.

Ce trebuie să faceți?
Participati la concurs prin intermediul următorului formular, conectându-vă cu ajutorul contului de facebook sau a adresei de e-mail.

Concursul se incheie pe 30 septembrie 2014, doar dacă se vor înscrie minim 30 de persoane.
 (daca vor fi cel putin 30 de comentarii la aceasta postare).

Pentru distribuiri zilnice ale concursului, primiti intrări în plus, deci automat vă măriţi şansele de câştig.

Mult succes, dragilor!
                                      

38 de gânduri despre „CONCURS(1): Alchimistul, de Paulo Coelho

  1. Sunt multe cărți care mi-au plăcut și este greu să aleg una. Totuși una din preferatele mele este „În altă viață” de Marc Levy.

    Apreciază

  2. De curând,cartea „Poți să ții un secret?” de Sophie Kinsella m-a impresionat și în momentul asta e cartea mea favorită.Dar am dubii pentru că Marile sperate de Dickens și Idiotul de Dostoiewski par a fi o literatură mai adevărată,pe care am citit-o și o apreciez.

    Apreciază

Lasă un gând bun :3

