Dublul

Dublul
O prietenă mi-a spus astăzi o chestie interesantă : “Toată lumea are câte un dublu pe undeva, nu? Poate in caz ca nu îi iese viaţa primului, măcar pentru al doilea să iasă
 
Sună interesant. Imaginează-ţi! Cum ar fi să o dai in  bară ştiind că vei veni din urmă sub o altă formă şi vei şti deja ce ai de făcut?
Viaţa ta ar fi un eşec intenţionat. Ai trece prin toate numai pentru a da greş. Dacă ai fi cel de-al doilea,  viaţa ta ar fi probabil un succes continuu. Dar ce ar fi dacă amândoi  aţi reuşi? Ar trece primul printr-un punct, apoi ar trece al doilea prin acelaşi punct şi astfel amândoi ar fi avut parte de aceeaşi experienţă de două ori.
Sincer sa fiu, nu prea ma incanta această idee. Dacă tu ajungi în probleme cu puncte închise, in care eşecul este garantat, ce explicaţie îi vei da dublului tău ce vine din urmă? Dacă măcar unuia îi este sortit să reuşească, in această situaţia aceasta nu prea s-ar mai putea aplica regula. Dar fie…
 Daca ar fi să am un dublu, cred  că mai degrabă aş fi speriat decât încântat. Nu îmi pot închipui posibilitatea de a avea un dublu, de a exista în acest univers cineva care să arate fix ca mine, care să gândească, să se comporte şi să reacţioneze asemeni mie. Cel puţin o dată, fiecare dintre noi şi-a făcut o instrospecţie şi a analizat ce se ascunde în  interiorul său. Eu sincer nu aş vrea să mă confrunt cu un altul ca mine.
Tu ai vrea?
 
Un gând despre „Dublul

Adăugă-le pe ale tale

  1. Hmm,interesanta teorie….avand in vedere faptul ca noi nu am descoperit mai mult de 10% din Univers,tu iti dai seama ca absolut orice lucru e posibil,nu? Adica dublul de care vorbim noi acum e posibil sa existe pe undeva si e posibil sa se gandeasca la dublul lui de pe planeta asta:)) .Si am citit un fapt (care se spune ca e adevarat) care spunea ca mai exista alte 6 persoane aproape identice cu fiecare dintre noi pe planeta (din punct de vedere fizic) si ca e o sansa de 8% ca sa le intalnim in timpul vietii noastre.Ei bine,eu cred ca astea nu sunt decat niste baliverne si nu cred ca au stat ei sa caute si sa selecteze fiecare persoana in parte ca sa ii compare chipul cu celelalte…din 7 miliarde cati suntem pe planeta,mi-e greu sa cred ca e o sansa atat de mare ca eu sa fiu identic cu inca alte 6 persoane….
    Dar imi place ideea asta de dublu.Adica nu numai sa se asemene cu mine fizic,ci din toate punctele de vedere.Ei bine,ca oricare lucru,si asta are avantajele si dezavantajele lui,iar unul dintre cele mai mari avantaje e ca ai crea una din cele mai stranse prietenii pe care ai putea-o avea vreodata (cel putin eu asta cred).Adica te-ai avea prieten pe tine insuti! Ai stii ce-ti place sa mananci,ce gandesti,ce te supara,cand esti suparat,ce pasiuni ai…deci practic ai stii fiecare detaliu in parte despre prietenul de langa tine (avand in vedere ca noua nu ne ajunge o viata intreaga ca sa reusim sa cunoastem catusi de putin o persoana).Si cu cat te cunosti mai bine pe tine insuti,cu atat e mai bine pentru dublul tau si pentru relatia voastra de prietenie.
    Dar sa presupunem ca exista un dublu al fiecaruia pe-acolo pe undeva.Tu iti dai seama cat de mica e posibilitatea sa ne intalnim unul cu celalalt? Asta daca nu e nula…E mica posibilitatea sa il gasim daca il cautam inca de cand ne nastem si pana murim,d-apoi sa il gasim cand suntem blocati aici pe planeta asta,in lumea si,mai ales,in mintea noastra…
    Dar,pana la urma urmei,desi ma incanta ideea de a-mi intalni dublul,nu cred ca e chiar atat de fascinanta pe cum pare:nu ar exista diferente intre noi,deci prietenia noastra ar cam fi dominata de monotonie,lipsita total de culori,nu ar aduce absolut nici un lucru nou in viata ta de care sa te bucuri,ar fi imposibil sa-mi dea un sfat dintr-o perspectiva obiectiva de vreme ce gandeste la fel ca mine,ne-am certa mereu pe aceleasi lucruri lipsite de importanta,ne-am indragosti de aceeasi persoana etc. (si lista ar putea continua mult)
    Deci,avantaje si dezavantaje….le pui in balanta sa vezi care sunt mai multe.Dar tu ai putea trai zi de zi pana la sfarsitul vietii langa o persoana identica cu tine? Ai putea sa-ti petreci o viata intreaga langa tine insuti? Eu unul cred ca as putea….dar cu siguranta nu vreau! Asa ca….Dublura mea,stai departe de mine!!!:)))

    Apreciază

Lasă un gând bun :3

Propulsat de WordPress.com.

SUS ↑

